تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۳ کانون‌های وکلای دادگستری

پایگاه خبری اختبار- بر اساس دفترچه راهنمای آزمون وکالت ۱۴۰۳ کانون‌های وکلای دادگستری زمان انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون یک هفته قبل از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

به گزارش اختبار، دفترچه راهنمای آزمون وکالت ۱۴۰۳ (کانون‌های وکلای دادگستری) روز گذشته مورخ ۵ مهر ماه در وب سایت سازمان سنجش منتشر شد.

بند ۵ این آگهی به نحوه ثبت نام و توزیع کارت شرکت در آزمون و تاریخ آزمون اختصاص دارد که در آن زمان ثبت نام، تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه و زملن برگزاری آزمون بیان شده است.

جهت دانلود دفترچه از دکمه زیر استفاده کنید:

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

بر اساس این دفترچه  نحوه ثبت نام و توزیع کارت شرکت در آزمون و تاریخ آزمون وکالت سال حاری به شرح زیر است:

 نحوه ثبت نام و توزیع کارت شرکت در آزمون و تاریخ آزمون وکالت ۱۴۰۳ کانون‌های وکلای دادگستری

۵-۱- ثبت نام از متقاضیان منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ لغایت روز شنبه به تاریخ ١۴٠٣/٠٧/١۴ انجام خواهد شد. زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

٢-۵- متقاضیان باید برای واریز هزینه ثبت نام از طریق کارتهای اعتباری عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال باشد. طبق دستور العمل اعلام شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و در زمان اعلام شده در بند ۱-۵ نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنند.

تبصره- در این خصوص متقاضیان میتوانند از کارتهای اعتباری دیگران که رمز دوم آن فعال باشد نیز استفاده کنند.

۵-۳-  توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام میشود و متقاضیان باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و وارد کردن کد پیگیری و شماره پرونده خود به سیستم کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن زمان و مکان رفع نقص یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور www.sanjesh.org و کانونهای وکلای دادگستری سراسر کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

۴-۵- با توجه به برگزاری آزمون سال جاری در مراکز استانها و برخی شهرستانها – بر اساس آمار شرکت کنندگان در شهرستانها – متقاضیان باید صرف نظر از کانون انتخابی محل سکونت خود را جهت تعیین محل آزمون انتخاب نمایند.

۵-۵- تاریخ برگزاری آزمون روز پنج شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱۷ است.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا