دومین فراخوان تالیف کتاب حقوقی قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- دومین فراخوان تالیف کتاب حقوقی اداره کل آموزش قوه قضاییه منتشر شد.

به گزارش اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، اداره کل آموزش قوه قضاییه در نظر دارد (مطابق اولین فراخوان تالیف کتاب در سال ۱۴۰۰) در راستای ماموریت قوه قضاییه در سند جدید تحول قضایی جهت ارتقاء، غنی سازی منابع و محتویات علمی و آموزشی مورد نیاز دستگاه قضایی از قضات، حقوقدانان، اساتید دانشگاه ها، حوزویان و نویسندگان سراسر کشور که صاحب اثر و دارای دستاوردهای علمی پژوهشی در زمینه حقوقی هستند جهت همکاری در تالیف کتب که موضوعات آن از سوی این اداره کل اعلام شده است، دعوت به عمل آورد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، از طریق تکمیل فرم سه صفحه ای تعبیه شده در اطلاعیه این فراخوان، درخواست خود را از طریق پیام رسان های ایتا و سروش به شماره ۰۹۹۲۶۳۰۹۲۹۶ ارسال نمایند که پس از اخذ مدارک مربوطه و ارزیابی کلیه سوابق اعلامی مندرج در فرم، در صورت نیاز نسبت به دعوت و انعقاد قرارداد اقدام خواهد شد. بدیهی است کتاب منتشر شده با نام مؤلف یا مؤلفان به چاپ خواهد رسید.

ضمناً متقاضیانی که در مرحله اول فراخوان شرکت نمودند می ­توانند مجدداً در این فراخوان شرکت کنند.

شایان ذکر است، محورهای فراخوان جهت تالیف کتاب موضوعاتی که در سامانه بارگذاری گردیده مد نظر خواهد بود و خارج از این موضوعات مورد پذیرش این فراخوان نیست.

برای دانلود فرم همکاری تالیف کتاب اینجا کلیک کنید

محورها و موضوعات فراخوان جهت تالیف کتب حقوقی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا