زمان اعلام نحوه ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- زمان اعلام مدارک و شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ مشخص شد.

به گزارش اختبار، نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شده است.

برای ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ کلیک کنید

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این سازمان، متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌تواند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز سه شنبه ۱۳ شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

همه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، ضرورت دارد به منظور ثبت‌نام غیرحضوری از صبح روز شنبه ۱۰ شهریور ماه به سامانه: https://paziresh.iau.ir مراجعه کنند.

 در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳، تعداد ۴۷۶ هزار و ۹۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد بیش از ۳۶۶ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

خروج از نسخه موبایل