شرایط و زمان برگزاری آزمون المپیاد ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- آزمون المپیاد ثبتی با هدف شناسایی افراد مستعد و در راستای اجرای دستور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از خبرگزاری میزان، در راستای اجرای دستور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر اهمیت جانشین‌ پروری و شناسایی افراد مستعد، اداره کل آموزش و پژوهش در نظر دارد مطابق مصوبات اولین کارگروه تخصصی، آزمون المپیاد ثبتی را برگزار کند.

شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون عبارت است از:

۱- سابقه خدمت همکاران شرکت کننده حداقل ۵ سال و حداکثر ۲۵ سال باشد به استثنا مدیران، روسا و معاونین استانی و واحد‌های ثبتی و ستادی که ملزم به شرکت در آزمون هستند.

۲- شرکت در آزمون برای همکاران اختیاری است، لیکن جهت تمامی مدیران، روسا و معاونین استانی و واحد‌های ثبتی و ستادی الزامی است.

۳- حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در آزمون، کارشناسی است.

گفتنی است؛ این آزمون در سه مرحله تستی، تشریحی و مصاحبه دی ماه سال جاری برگزار و به برگزیدگانی که حدنصاب نمره را کسب کرده باشند گواهی‌نامه آموزشی تعلق خواهد گرفت.

همچنین منابع آزمون المپیاد عبارتند از:

قانون ثبت اسناد و املاک و آیین‌نامه مرتبط با آن، قانون حدنگاری و آیین‌نامه مرتبط با آن، قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی و آیین‌نامه مرتبط با آن، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، قانون ساماندهی و آیین‌نامه مرتبط با آن، قانون دفاتر اسناد رسمی و آیین‌نامه دفاتر اسناد رسمی، نظام‌نامه دفاتر ازدواج و طلاق و آیین‌نامه اجرای اسناد رسمی است.

خروج از نسخه موبایل