نتایج آزمون سردفتری ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ حداکثر دو ماه پس از برگزاری اعلام خواهد شد

سخنگوی سازمان ثبت: آزمون سردفتری ۱۴۰۳ نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۲ که در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد تا حداکثر دو ماه پس از زمان برگزاری خبر داد و همچنین علی رغم تعیین ۲ شهریور ۱۴۰۳ به عنوان تاریخ برگزاری آزمون گفت آزمون سردفتری ۱۴۰۳ در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

اعلام نتایج سردفتری تا دو ماه آینده و برگزاری آزمون ۱۴۰۳ در نیمه دوم امسال

صفدر کشاورز، سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در نشست خبری درباره اعلام نتیجه آزمون سردفتری سال ۱۴۰۲ که ۲۷ اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و زمان برگزاری آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳به خبرنگاران گفت: ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ اسفند انجام و در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آزمون سردفتری مربوط به ۱۴۰۲ برگزار شد. طبق توافق با سازمان سنجش حداکثر دو ماه پس از برگزاری آزمون نتایج اعلام می‌شود. مقدمات و هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳ انجام شده است و این آزمون در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

آخرین وضعیت پذیرفته شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱

وی درباره آخرین وضعیت پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ نیر گفت: آزمون سردفتری ۱۴۰۱ در ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که در آن آزمون ۹ هزار و ۵۳۴ نفر پذیرفته شدند از این تعداد افرادی که به درگاه ملی مراجعه کردند ۶ هزار و ۹۲۰ نفر بودند که از این میزان اختبار ۵ هزار و ۳۱۰ نفر انجام شده است و افرادی که از طریق هیئت‌های اختبار با کارآموزی قبول شدند ۳ هزار و ۸۹۵ نفر هستند و افرادی که بدون کارآموزی ابلاغ سردفتری برای آن‌ها صادر شد یک‌هزار و ۲۰ نفر هستند، مابقی افراد که در اختبار شرکت کرده بودند به شرط کارآموزی قبول شده بودند کلاس‌های کارآموزی آن‌ها از هفته گذشته آغاز شده است و پس از کارآموزی ابلاغ آن‌ها نیز انجام خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳ در آگهی آزمون ۲ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است

اظهارات سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره برگزاری آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳ در نیمه دوم امسال در حالی بیان شده است که طبق آگهی ثبت نام همین آزمون زمان برگزاری آن ۲ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است.

ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. اصلا عین خیالشون هم نیس.هر موقع دلشون خواست آزمون برگزار میکنن.هرموقع دلشان خواست نتایج را اعلام میکنن.اصلا کاری هم به نگرانی و دلشوره های داوطلبان ندارن.

  2. سلام لطفا اعلام نتایج ازمون سردفتری رو پیگیری کنید بیشتر از دوماه گذشته اما هیچ صحبتی راجع بهش نیست

  3. سلام وقت شما به خیر
    لطفاً جویای تاریخ نتایج سردفتری ۱۴۰۲باشید که داره دوماه ازش میگذره

  4. سلام وقتتون بخیر.مدیرمسوول محترم سایت اختبار لطفا این موارد را پیگیری کرده و به اطلاع داوطلبان ازمون سردفتری برسانید.
    اول اینکه چرا پس از گذشت بیش از۲۰روز از برگزاری آزمون سردفتری در اردیبهشت ماه ، هنوز سوالات و کلید آزمون منتشر نشده؟
    دوم‌ زمان برگزاری آزمون دوم از سوی سازمان سنجش ۲شهریور تعیین شده در حالی که سازمان ثبت نیمه دوم سال را زمان برگزاری آزمون اعلام نموده.اگه سازمان سنجش مسوول تعیین تاریخ برگزاری آزمون هست ، چرا سازمان ثبت باز میخاد داوطلبان را بلاتکلیف و سردرگم‌کنه.چرا واسه برگزاری در یک تاریخ مشخص سازمان ثبت و سازمان سنجش هماهنگ‌نیستن
    الان تکلیف داوطلبان چیه؟لطفا در مورد تاریخ دقیق برگزاری آزمون از سازمان سنجش پیگیری کنین و به اطلاع داوطلبان برسونین تا برنامه ریزی داشته باشن.نمیشه که ۲ماه بعد از ثبتنام آزمون بیان یه دفعه زمان آزمون را تغییر بدن.حتما پیگیر باشین.با سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا