نماد سایت پایگاه خبری اختبار

نتایج آزمون سردفتری ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ حداکثر دو ماه پس از برگزاری اعلام خواهد شد

نتایج آزمون سردفتری ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ حداکثر دو ماه پس از برگزاری اعلام خواهد شد

نتایج آزمون سردفتری ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ حداکثر دو ماه پس از برگزاری اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۲ که در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد تا حداکثر دو ماه پس از زمان برگزاری خبر داد و همچنین علی رغم تعیین ۲ شهریور ۱۴۰۳ به عنوان تاریخ برگزاری آزمون گفت آزمون سردفتری ۱۴۰۳ در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

اعلام نتایج سردفتری تا دو ماه آینده و برگزاری آزمون ۱۴۰۳ در نیمه دوم امسال

صفدر کشاورز، سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در نشست خبری درباره اعلام نتیجه آزمون سردفتری سال ۱۴۰۲ که ۲۷ اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و زمان برگزاری آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳به خبرنگاران گفت: ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ اسفند انجام و در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آزمون سردفتری مربوط به ۱۴۰۲ برگزار شد. طبق توافق با سازمان سنجش حداکثر دو ماه پس از برگزاری آزمون نتایج اعلام می‌شود. مقدمات و هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳ انجام شده است و این آزمون در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

آخرین وضعیت پذیرفته شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱

وی درباره آخرین وضعیت پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ نیر گفت: آزمون سردفتری ۱۴۰۱ در ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که در آن آزمون ۹ هزار و ۵۳۴ نفر پذیرفته شدند از این تعداد افرادی که به درگاه ملی مراجعه کردند ۶ هزار و ۹۲۰ نفر بودند که از این میزان اختبار ۵ هزار و ۳۱۰ نفر انجام شده است و افرادی که از طریق هیئت‌های اختبار با کارآموزی قبول شدند ۳ هزار و ۸۹۵ نفر هستند و افرادی که بدون کارآموزی ابلاغ سردفتری برای آن‌ها صادر شد یک‌هزار و ۲۰ نفر هستند، مابقی افراد که در اختبار شرکت کرده بودند به شرط کارآموزی قبول شده بودند کلاس‌های کارآموزی آن‌ها از هفته گذشته آغاز شده است و پس از کارآموزی ابلاغ آن‌ها نیز انجام خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳ در آگهی آزمون ۲ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است

اظهارات سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره برگزاری آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳ در نیمه دوم امسال در حالی بیان شده است که طبق آگهی ثبت نام همین آزمون زمان برگزاری آن ۲ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است.

ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام شده است.

خروج از نسخه موبایل