آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

با برگزاری آزمون استخدامی

صندوق تامین خسارت های بدنی کارشناس حقوق استخدام می کند

ثبت نام این آزمون از یکشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ انجام می شود

به گزارش سایت حقوقی اختبار صندوق تامین خسارت های بدنی از طریق آزمون استخدامی اختصاصی و مصاحبه و گزینش تعدادی کارشناس حقوق استخدام می کند.

پذیرفته شدگان برای اشتغال در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمانشاه، ساری، مشهد، قزوین و کرمان به صورت قراردادی استخدام می شوند.

فارغ التحصیلان حقوق در مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش های دارای معدل بالاتر از ۱۵ از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی سی هزار تومان است.

این آزمون پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدام صندوق تامین خسارت های بدنی را دریافت و مطالعه کنید.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت www.azmoon.irc.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار آزمون های استخدامی را از این قسمت پیگیری کنید

جدول زمانی و نکات مهم :
• مهلت ثبت نام : شروع ثبت نام از روز یکشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۴ لغایت روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ می باشد.
• توجه ویژه: در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
• توجه ویژه: ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که کد پیگیری ثبت نام را دریافت نمایید.
• توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره ۲۲۰۷۱۸۹۱ تماس گرفته شود. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۰۰

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی:
۱- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند.
۲- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، ادامه فرایند جذب میسر نخواهد بود.
۳- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.
۴- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.
۵- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.
۶- داوطلبان لازم است اطلاعات کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.
۷- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.
۸- هر فرد تنها یک بار حق ثبت نام در آزمون را دارد. (سیستم اجازه ثبت نام با کد ملی و تلفن همراه تکراری را نخواهد داد.)
۹- متقاضی میبایست قبل از ثبت نام، تصویر پرسنلی، فیش واریزی و دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی را اسکن و برای ارسال به سامانه ثبت نام آماده نماید.

۹-۱ قالب تصویری، تصاویر اسکن شده می بایست در قالب JPG باشد.
۹-۲ حداکثر حجم فایل برای تصویر پرسنلی ۱۵۰ کیلو بایت و برای فیش واریزی و دانشنامه یا گواهی موقت ۳۰۰ کیلوبایت می باشد.
۹-۳ اندازه تصویر فایل پرسنلی حداکثر ۶۰۰ پیکسل طول و ۴۰۰ پیکسل عرض و حداقل اندازه آن ۱۵۰ پیکسل طول و ۱۰۰ پیکسل عرض آن می تواند باشد.
۹-۴ اندازه تصویر فایل فیش واریزی یا تصویر دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی حداکثر ۱۳۰۰پیکسل طول و ۱۳۰۰ پیکسل عرض و حداقل ۲۰۰ پیکسل طول و ۲۰۰ پیکسل عرض میتواند باشد.

خروج از نسخه موبایل