آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ با شرکت بیش از ۳۲ هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد

پایگاه خبری اختبار- آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ صبح امروز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ با شرکت بیش از ۳۲ هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد.

سید عبدالعزیز الیاسی، مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت و خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران صبح امروز از فرآیند برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در تهران بازدید کردند.

 مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت در حاشیه این بازدید با اشاره به برگزاری این آزمون به طور همزمان و در ۳۵ حوزه امتحانی در سراسر کشور گفت: ۳۲ هزار و ۱۳۶ نفر داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۳۶ نفر از متقاضیان زن و ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر مرد می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

 وی با اشاره به رشد تعداد داوطلبین این آزمون در مقایسه با سال گذشته افزود: در سال گذشته ۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر در آزمون سردفتری ثبت نام کرده بودند.

 الیاسی با بیان اینکه بیشترین تمرکز متقاضیان این آزمون با ۵ هزار و ۹۶۳ نفر در استان تهران می‌باشد که از این تعداد ۳ هزار ۷۰۱ متقاضی زن و ۲ هزار ۲۶۲ متقاضی مرد می‌باشند اظهار داشت: نتایج پذیرفته شدگان آزمون کتبی حداکثر ظرف ۲ ماه از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

خروج از نسخه موبایل