آزمون وکالت ۱۴۰۲ به تعویق نمی‌افتد

پایگاه خبری اختبار- نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بر برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ در تاریخ مقرر تاکید کرد.

به گزارش اختبار، در آستانه برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ برخی داوطلبان درخواست تغییر زمان آزمون را مطرح کرده‌اند. آنها دلایلی مانند گرمای هوا و قرار گرفتن روز آزمون در ایام ماه محرم را برای این خواسته عنوان می‌کنند.

بااینحال نایب‌رئیس اسکودا تاکید دارد که آزمون مطابق زمان‌بندی مقرر برگزار خواهد شد.

ابراهیم کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار اظهار داشت: تا پایان هفته جاری سازمان سنجش اطلاعیه درخصوص زمان پرینت کارت و حوزه‌های برگزاری آزمون را منتشر خواهد کرد‌. هفته آینده نیز کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد.

 آزمون نیز صبح روز سیزدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

اطلاعیه سازمان سنجش: آزمون وکالت ۱۴۰۲ لغو نمی‌شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. اگر آزمون به پاییز منتقل شود طبیعتاً میانگین یک درصد اول آزمون بالاتر خواهد رفت و سطح علمی آزمون ارتقا پیدا خواهد کرد و من تعجب می کنم کانون که اینقدر دوست داره نفرات کمتری پذیرفته بشوند چطور اینجا حواسش نیست…. !!!
    هم خودتون راحت تر می شید هم مردم نفس راحت می کشند…

  2. عزیزانی که برای جان و مال و ناموس مردم همیشه نگران هستند پس چرا در ضله تابستان و “جان و مال و ناموس مردم” را ضجرکش می کنن؟؟؟!!!!

  3. قطعا عزیزان که در ادوار گذشته زمان برگزاری را در اواخر پاییز تعریف کرده بودن واقف به تمام محسنات امر بودن اول از اینکه دواطلبین تازه فارغ تحصیل شده (البته پرواضح است که یک نوبت برحق و مسلم دواطلبین تضیع شده این یعنی هرسال عزیزان تازه فارغ تحصیل شده بنا به خرد و مدیریت نو ظهور قلیلی یکسال باید از عمر و اندیشه خودرا فدای بی اندیشگی سروران والا مقام نثار کنند ) زمانی نسبتا معقول داشته باشن تا به یک جمع بندی دروس خود واقف شوند مضافا که منصفانه بنگریم در این گرمای طاقت فرسا عزیزی که قرار است از دورترین نقاط استانهای گرمسیری ( اکثریت مساحت ایران را شامل میشود) فرضا از نهبندان ویا از منطقه سدپیشین نزدیک نقطه صفر مرزی بخواهد در این شرایط فصلی ( فارغ از تمکن مالی و سن و جنسیت داوطب)خود را به مرکز استان رسانده ( احتمال گرمازدگی و بعضا تلف شدن را بهمراه دارد همه که مرکز نشین و درای وسیله نقلیه شخصی به روز که نیستن) و با ارامش خاطر خودرا مورد سنجش قرار دهد …( اینکه سالن برگزاری از امکانات عالی سرمایشی بی هیچ کم و کاستی برخودار باشد ورود نمیکنیم) پس عزیزان سروران که خود در بهترین زمان فصول سال آزمون دادید و حال برکرسی ریاست جلوس کردید نسبت به خرد و تفکر مدیران زحت گذشتگان خود احترام گذاشته ( و فارغ از این دوماه پیش رو ایام سوگواری و مراسم پیاده روی اربعین عرض کردم)

  4. طبق روال گذشته اصولا آزمون نیمه دوم سال برگزار میشد بیشتر افراد برای اون زمان برنامه ریزی کردن و با توجه به شرایط شغلی و زندگی نمیتوانند در این زمان وقت برای مطالعه بگذارند و اعلام این زمان برای خیلی ها غافلگیری بزرگی بود پس حداقل یک تعویق معقول دوماهه هم عالی بود

  5. گرمای بالای ۳۸درجه در زنجان یعنی گرمای زنجان شده اهواز ده-بیست قبل!! این بهانه‌ست؟!!
    عزاداری دهه محرم دقیقا توی آخرین و مهم‌ترین روزهای آزمونیه. درحالیکه این مسئله کاملا قابل‌ پیش‌بینی بوده!!
    چطور اسکودا به زمان‌بندی و نظمش تفاخر میکنه؟!!

  6. بنظرتون گرمای هوای بهانست؟؟
    هیچ میدونید تو دمای ۶۶ درجه توی اهواز هیچ وسیله خنک کننده ای نمیتونه یه دانشگاه رو خنک کنه؟؟حالا بماند ک اکثرا اصلا وسیله خنک کننده ندارن
    لطفا به فکر آرامش خاطر ما سر جلسه هم باشید

  7. بنظرم یک تا دو هفته تعویق خوبه هم به داوطلب ها امکان شرکت در مراسم مذهبی رو میده و به فرمان مقام معظم رهبری که فرمودن مراسم امسال رو باشکوه تر برگزار کنید عمل میشه هم هوا کمی خنک تر میشه و در هزینه ها صرفه جویی میشه و هم به داوطلب های آماده و برنامه های کانون این زمان کم ضرر چندانی نمیزنه

  8. اگه امسال تراز بشه ۵هزار قبولی یا ۴ نشونه اینه دستکاری نکردن وگرنه مطمعن باشین شش شد یا …دستکاریه

    1. دموکراسی وجود نداشته که بخواد تجلی پیدا کنه
      شب قبل آزمون خودشون میتونن لغو کنن با اینکه کارت ورود به جلسه هم پخش شده بود
      ولی دو هفته قبل آزمون نمیشه
      خداروشکر با همت این مسئولا بایدم روز به روز هیئت ها خلوت تر بشه
      احسنت با همین فرمون جلو برین

  9. احسنت این شد یک اقدام قاطع و درست، کسی که تا الان نخونده دیگه این دو هفته تعویق هیچ گلی به سرش نمیزنه، هی تعویق تعویق

  10. آزمون وکالت ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۱؟
    چقدر زود فراموش کردید!

    میشه بفرمایید آزمون ۱۴۰۲ چه تاریخی برگزار خواهد شد؟
    تابستان ۱۴۰۳؟!!!

  11. سلام
    امیدوارم آزمون به تعویق نیافته
    من دوماه مرخصی گرفتم برنامه ریزی کردم برای آزمون ۱۳مرداد
    مطالبتون همیشه عالی هستن 🙏

  12. یک بار به خاطر خودتون از زمستان تعویق انداختید آزمون رو.. یه بار هم به احترام داوطلب ها آزمون رو به تعویق بندازین… آخه الان هم شد زمان برگزاری آزمون وکالت؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا