آزمون وکالت ۱۴۰۳ بدون تاخیر برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- نایب رئیس اتحادیه کانون‌های وکلا: دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳ نیمه دوم شهریور منتشر و آزمون هفدهم آبان برگزار می‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نایب رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری گفت: بر اساس توافقی که با سازمان سنجش صورت گرفته است آزمون وکالت ۱۴۰۳ بدون تاخیر در تاریخ هفدهم آبان برگزار می‌شود. دفترچه آزمون نیمه دوم شهریور منتشر و جزئیات ثبت نام در آن قید می‌شود.

آقای کیانی در واکنش به درخواست رئیس کانون وکلای سمنان مبنی بر تاخیر در برگزاری آزمون امسال تاکید کرد: با توجه به اینکه داوطلبان برنامه ریزی مطالعاتی خود را طبق زمان اعلامی قبلی یعنی ۱۷ آبان تنظیم کرده اند، لذا برگزاری این آزمون به هیچ وجه به تعویق نمی‌افتد.

نایب رئیس اتحادیه کانون‌های وکلا گفت: از نظر ما قانون تسهیل ایراداتی دارد و برای اصلاح آن تلاش می‌کنیم، اما تا زمانی که این قانون لازم الاجرا است خود را مکلف به اجرای کامل و به موقع آن می‌دانیم؛ لذا داوطلبان نگران برگزار نشدن و یا تاخیر در زمان برگزاری آزمون نباشند.

تهیه منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳

جهت تهیه کتاب جهت آمادگی در آزمون وکالت از سراسر کشور میتوانید از وبسایت کتاب حقوقی دادبازار به سادگی کتاب مدنظر خود را تهیه کنید.

مواد امتحانی آزمون وکالت شامل موارد زیر می‌شود، با کلیک بر روی هر کدام کتاب‌های مرتبط با آن‌ها را مشاهده کنید:

همچنین برای مشاوره برای سفارش کتاب با شماره ۰۲۱۶۶۴۹۲۵۸۱ تماس بگیرید یا در پیامرسان‌های زیر پیام بدهید:

سفارش در پیامرسان پیامرسان ایتا

بیشتر بخوانید:

کتاب قوانین خاص وکالت اسکودا و مرکز وکلای قوه قضاییه ویرایش6 هوشیار

خروج از نسخه موبایل