پایگاه خبری اختبار- به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات صنفی و با هدف کاهش مراجعات مردمی و پاسخگویی به تقاضاهای مطروحه در این زمینه، سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی (۱۳۵) راهاندازی شد.
به گزارش اختبار، پیش از این شکایت و گزارش مردمی در سازمان تعزیرات حکومتی از طریق سامانه ۱۳۵ ثبت میشد اما به تازگی سطح ارائه خدمات سازمان تعزیرات حکومتی در قالب میز خدمت الکترونیک افزایش یافته و این میز خدمت به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir متصل شده است.
در حال حاضر میز خدمت الکترونیک سازمان به نشانی tazirat135.ir با قابلیت ابلاغ الکترونیکی آرا، با دریافت برخط شکایات با قابلیت رهگیری، مشاهده پروندههای مرتبط با شخص و پرداخت الکترونیکی جرایم در فاز آزمایشی، آماده ارائه خدمات به مراجعان است.
بیشتر بخوانید:
پس از پایان فاز اول آزمایشی در مرحله بعد، امکاناتی مانند ثبت وکالت نامه، تجدیدنظر و واخواهی» نیز به سامانه اضافه خواهد شد.
گفتنیست با توجه به با اتصال به پنجره خدمات دولتی، کاربران در هنگام مراجعه به میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات در صورت عضویت در دولت من به ثبت نام مجدد نیاز ندارند و با همان حساب کاربری، و احراز هویت، افراد میتوانند خدمات درخواستی را از سازمان تعزیرات حکومتی دریافت کنند.