آغاز ثبت نام فراخوان دوره دستیاری آموزشی (تدریس) دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- ثبت نام از داوطلبان دستیاری متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی در ترم نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  ثبت نام متقاضیان در طرح دستیاری آموزشی و نیز اعلام آمادگی تدریس در نیمسال پیش‌ رو از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۲ مردادماه  آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه دستیاری آموزشی به آدرس https://bpj.iau.ir/ta  اقدام کنند.

دکتر حسن پور تأکید کرد: علاوه بر متقاضیان جدید، تمامی دستیاران آموزشی که در هریک از دو نیمسال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت نام کرده‌اند و یا در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، نیز لازم است مجدداً با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحدهای دانشگاهی و دروس مد نظر ) مشخص کنند.

وی ادامه داد: روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها بررسی مدارک ثبت شده در سامانه دستیار آموزشی را انجام می‌دهند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: شناسه تدریس صرفاً برای آن دسته از متقاضیانی صادر می‌شود که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باشند و صلاحیت علمی و عمومی آن‌ها تأیید شود.

دکتر حسن پور تصریح کرد: مسئولیت انتخاب دستیار آموزشی با کیفیت و دارای صلاحیت علمی و نیز تخصیص درس به دستیاران مطابق شرایط مندرج در آئین نامه دستیار آموزشی بر عهده معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی و مدیران گروه های مربوطه است.

گفتنی است متقاضیان جدید طرح دستیاری آموزشی می‌توانند قبل از ثبت نام با مراجعه به بخش دستیاری آموزشی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir  راهنمای ثبت نام در سامانه را ملاحظه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام بنده امروز وارد سامانه شدم
    اصلاً ورود نمیکنه
    مجدد برمیگرده میگه کدملی وارد کنید
    از ثبت نام ورود میکنم میگه کدملی نامعتبر است
    نمیدونم باید چکار کنم
    دو ترم واحد زاهدان مشغول به تدریس هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا