ابهام دربارۀ تاریخ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵

اطلاعیۀ اسکودا دربارۀ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵:

زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقباً اعلام می شود

سؤال ۱۱۴ آزمون حذف نشده است

پایگاه خبری اختبار- در پی انتشار مصاحبۀ بهمن کشاورز، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با خبرگزاری ایلنا، مبنی بر انتشار نتایج آزمون وکالت ۹۵ در ۱۵ دی ماه جاری، این اتحادیه اطلاعیه ای را منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که در آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۵ کانونهای وکلای دادگستری ایران در تاریخ ۵/۹/۹۵ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان صرفاً  توسط سازمان‌سنجش آموزش کشور در وبسایت  www.sanjesh.org منتشرخواهد شد. لذا زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً سوال ۱۱۴ همچنان که قبلاً سازمان سنجش در زمان نشر کلید اعلام کرده با تاثیر مثبت محاسبه خواهد شد و این سوال حذف نشده است.

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، توضیحی دربارۀ علت مغایرت سخنان رییس این اتحادیه و اطلاعیۀ اخیر ارائه نکرده است.

گفتنی ست که پیش تر نیز رییس این اتحادیه، روز ۵ دی ماه را تاریخ اعلام نتایج عنوان نموده بود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار آزمون کارشناس رسمی دادگستری به صفحه آن مراجعه کنید.
 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۷۹ دیدگاه ها

  1. پس دوستان هروقت یکی تلفنش رو جواب داد به عنوان حسن ننگرید آدم تلفن جواب نده ولی کارش حساب کتاب داشته باشه!.

  2. وقتی دیدم نوشته جواب آزمون فردا میاد اولین کلمه ای که گفتم این بود که اینم دروغه…. چه راحت اعتبار خودشون رو حراج میکنن

    1. خطاب به سایت محترم اختبار: چرا صفحه قبلی رو حذف کردید. مگر نه اینکه بین متعارضین تا حد امکان جمع نمود ودر غیر این صورت به علت عدم امکان جمع تساقط حاصل است . شاید هم به علت متاخر بودن این خبر این ارجخ است به نظر شما و شایدم شما اطلاعات دیگری دارید که ما نداریم . امکان هم دارد با این یه بام و دو هوا دارند از سیاست گیجی که الان خیلی رایج است استفاده می کنند تا جلو اعتراضات احتمالی رو بگیرند. البته این احتمال هم قابل تصور است که خیلی بی نظم تشریف دارند دوستان سنجش و اسکودا.

  3. یعنی چی؟این چه وضعیه؟چرا اینجوری میکنن.مگه ما جوونای این مملکت نیستیم؟مگه بیگانه ایم.زجرکشمون کردن.همش ابهام همش تردید.همش عذاب.اون شرایط ازمون تو برف و سرما و یخ.اون از سوالاشون.اون از کلیدشون.اینم از اعلام نتایجشون.موسسات صبح ازمون میدادیم شب جواب میگرفتیم.تروخدا نکنین این کارارو.کاری نمیکنید عیب نداره حداقل در باغ سبز نشون ندین.

  4. اینا هرسال این کارشونه.وقتی سوالات سردرگم و پیچیده طرح میکنن این بی نظمیا به بار میاد

    1. سلام
      دوستان عزیز

      برای کنترل اعتراض به یک موضوع و معطوف کردن اعتراضات به موضوع دیگر و از یاد بردن اصل اعتراض شیوه ای در کشور عزیزمان ایران مرسوم است و سالیان زیادی است که اجرا میشود و جواب هم داده است و آتهم دامن زدن به موضوع جدید و منحرف کردن ذهن معترضین .

      خیلی به خودتون فشار نیاورید

  5. میدونم پیامم منتشر نمیشه ولی میگم..این بی نظمیا فقط و فقط تو اسکودا مشاهده میشه و ازمون وکالت.ازمون قضاوت امتحان دادم دقیقا تو تاریخ که کفته بودن اعلام شد. ازمون ارشد هم همینطپر…مگه میشه رییس اسکودا با سازمان هماهنگ نباشه؟ مگه سنجش زنگ نزده ب خود اقای کشاورز؟

  6. وقتی به یه جمع بندی نمیرسد چرا الکی این همه از شرکت کنندگانو سر کار میذارید…خیلیا این مدت از استرس دچار بیماری شدن….یه کم به فکر این بچه ها باشید خواهشااااااا.

  7. سلام
    این چه وضعشه حالا ما تکلیفمون چیه ؟؟؟
    خیلیا میدونن قبول نیستن شروع کردن برا سال بعد خوندن حال ما چیکار کنیم بخونیم نخونیم….. این نتایجم که نمیاد هی امروز فردا میکنن.. والا ما هم آدمیمم

  8. به نظر من هم به قول لام زیاد فشار نیارید ببینیم چه گلی میزنن به سرمون بعدش هم به نظرم خبرگزاری واقعا مصاحبه کرده ولی رییس سکودا حین جواب دادن دقت عمل به خرج ندادن

    1. امسال شرکت کنندگان زیادی کرمان امتحان دادن و اکثرا شیرازی بودن و سطح علمی شیرازی ها بالاست. بنظر خودم ۱۲

  9. واقعا که!!!!!!!!!دوستان از کسانی که اینطوری سوالات اختلافی طرح میکنند بیشتر از این انتظار نمیره

  10. ای بابا کشتن مارو یه ساعت پیش گفتن نتایج فردا میاد حالا میان متعاقبا اعلام میشه اون هم توسط سنجش.خدا بخیر بگذراند ومن الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا