استخدام کارشناس امور حقوقی در بانک پاسارگاد

استخدام کارشناس امور حقوقی در بانک پاسارگاد

پایگاه خبری اختبار- بانک پاسارگاد به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه‌های خود از واجدین شرایط پس از ثبت‌نام الکترونیکی و بر اساس اولویت‌های مورد نیاز، برای مشاغل بانک‌دار،‌ مسئول دفتر، کارشناس امور ارزی، کارشناس انفوراتیک و کارشناس حقوقی دعوت به مصاحبه می‌کند.

شرایط ثبت نام

۱) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک؛
۲) نداشتن سوء پیشینه کیفری؛
۳) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا؛
۴) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد)؛
۵) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای تمامی مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست)؛
۶) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

یادآوری:

۱- تمامی متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در «سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری» ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
۳- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
۴ -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
۵ – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین‌الملل

شرایط اختصاصی برای استخدام کارشناس امور حقوقی

خانم‌ها متولد ۱۳۶۹-۰۱-۰۱ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۷-۰۱-۰۱ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)

در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.

برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تأیید، مدرک لیسانس می‌باشد.

رشته‌های مورد تأیید برای شغل کارشناس امور حقوقی:

حقوق (گرایش: تمامی گرایش‌ها)

استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی
۱- اردبیل (شهرهای: اردبیل )
۲- سمنان (شهرهای: سمنان ، شاهرود)
۳- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
۴- تهران (شهرهای: تهران)
۵- مازندران (شهرهای: تنکابن ، ساری)
۶- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
۷- خوزستان (شهرهای: اهواز ، دزفول)
۸- آذربایجان شرقی (شهرهای: تبریز)
۹- مرکزی (شهرهای: اراک)
۱۰- فارس (شهرهای: شیراز)
۱۱- گلستان (شهرهای: گرگان)
۱۲- گیلان (شهرهای: رشت)
۱۳- کرمان (شهرهای: کرمان)
۱۴- قم (شهرهای: قم)
۱۵- خراسان (شهرهای: مشهد)

مراحل ثبت‌نام:

برای ثبت‌نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت‌نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت‌نام از داخل پست الکترونیک خود می‌توانید مراحل ثبت‌نام را شروع فرمایید.

پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت‌نام وجود دارد.

ارسال لینک ثبت‌نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت‌نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.

لطفاً دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail،bulk mail، spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

۱- فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
۲- فایل اسکن شده کارت ملی
۳- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
۴- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
۵- فایل اسکن شده پروانه وکالت
۶- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند (برای آقایان)
۷- حداکثر حجم فایل های ارسالی می‌تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg،png،gif ذخیره شده باشد.

نکات بسیار مهم برای ثبت‌نام

هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت‌نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می‌باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت‌نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.

توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفاً ابتدا آن‌ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت‌نام وجود ندارد.

لطفاًً حتماً شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامه شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.

در پایان ثبت‌نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفاً آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

برای ورود به صفحه استخدام کارشناس حقوقی در بانک پاسارگاد کلیک کنید

 

خروج از نسخه موبایل