اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد

ثبت‌نام از ساعت ۱۶ امروز آغاز می‌شود

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلای قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه ثبت‌نام آزمون این مرکز، از شروع فرایند ثبت‌نام از ساعت ۱۶ امروز ۱ آبان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند در اجرای ماده ۴ آئین نامه اجرایی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و نیز آگهی آزمون وکالت سال ۱۳۹۸، ثبت نام از داوطلبین اخذ پروانه وکالت از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۱ آِبانماه ۱۳۹۸ از طریق وب سایت مرکز وکلاآغاز خواهد شد.
داوطلبین محترم لازم است قبل از ثبت نام به موارد زیر دقت نمایند:

۱- آزمون وکالت مرکز دو مرحله ای برگزار می‌شود؛ مرحله اول به صورت کتبی و مرحله دوم بهصورت مصاحبه شفاهی خواهد بود.عدم موفقیت در هریک از مراحل به منزله مردودی در نتیجه کل آزمون بوده و داوطلب حق اعتراض به نتیجه را نخواهد داشت.

۲- داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره و رتبه در آزمون می‌شوند برای اخذ پروانه وکالت باید شرایط مقرر در ماده ۵ آئین نامه اجرایی مرکز و سایر قوانین و مقررات حاکم بر اخذ پروانه وکالت و مفاد آنها را دارا باشند، آگاهی از این شرایط و مقررات هنگام ثبت نام در آزمون بر عهده داوطلبان است و مسئولیت عدم احراز شرایط در قوانین مذکور متوجه ایشان خواهد بود، قبولی در هر یک از مراحل آزمون یا مصاحبه علمی و شخصیتی برای شرکت کنندگانی که شرایط ذکر شده در قوانین و آیین نامه‌های مربوطه را نداشته باشند هیچگونه حقی ایجاد نمی‌کند.

۳- داوطلبین محترمی که دارای شرایط ایثارگری مندرج در بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه هستند حتماً این صفحه (سهمیه ایثارگری در آزمون وکالت ۹۸) را مطالعه نمایند.

۴- داوطلبین محترم لازم است عکس پرسنلی خود را که در سال جاری گرفته شده باشد، در اندازه ۴×3 جهت اسکن، بدون حاشیه‌های زاید و با فرمت jpg  و با سایز حداقل ۲۰۰ در ۳۰۰ تا حداکثر ۳۰۰ در ۴۰۰ pixels تهیه نمایند و حجم فایل تهیه شده نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر شود. همچنین تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر و هر گونه منگنه باشد. عکسها باید رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر مهم: تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۵- داوطلبین میبایستی اسکن تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، کارت پایان خدمت، کارت معافیت و یا مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه عمومی را  بدون حاشیه‌های زاید و با فرمتjpg   و با سایز حدود ۵۹۵ در ۸۴۲ pixels و با وضوح تصویری ۷۲ dpi در صفحه ثبت نام بارگذاری نمایند.

۵- داوطلبانی که دارای معلولیت (نابینایی و کم بینایی) و ناتوانی جسمی – حرکتی از ناحیه دست می باشند (صرفاً جهت استفاده از منشی در جلسه آزمون) قسمت مربوطه در فرم ثبت نام را انتخاب نموده و گواهی معلولیت و استفاده از منشی صادره از سازمان بهزیستی کشور را روز آزمون همراه داشته باشند. لازم به ذکر است طبق ضوابط هیچ گونه سهمیه فوق العاده‌ای برای پذیرش  این داوطلبان در آزمون وکالت وجود ندارد و با ارائه این گواهی از نظر پذیرش در آزمون اولویتی برای فرد ارائه کننده ایجاد نخواهد شد.

۶-  هزینه ثبت نام  مبلغ  1.100.000 ریال( یکصد و ده هزار تومان) خواهد بود که از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و سیستم آنلاین ثبت‌نام اینترنتی در زمان تعیین شده در سایت ثبت نام قابل پرداخت میباشد.هزینه واریزی قابل استرداد نخواهد بود.

۷- توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به وب سایت مرکز، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن، یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق وب سایت مرکز به نشانی مرکز وکلا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۸- آزمون در استانی که داوطلب هنگام ثبت‌نام الکترونیکی انتخاب کرده است و در حوزه های آزمونی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود. نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.داوطلب هنگام ثبت نام در این آزمون صرفاً استان محل آزمون خود را مشخص مینماید و انتخاب حوزه محل اشتغال و صدور پروانه کارآموزی و وکالت پس از موفقیت در مرحله مصاحبه شفاهی خواهد بود.

۹- داوطلبین میبایستی در فرم ثبت نام الکترونیکی آزمون، شهرستانی را که بومی آنجا هستند بر اساس یکی از معیارهای محل تولد، صدور شناسنامه، اخذ مدرک‌ دیپلم یا کارشناسی انتخاب نمایند.پذیرش افراد بومی پس از قبولی در مرحله مصاحبه شفاهی در اولویت خواهد بود.هر یک از داوطلبان صرفاً می‌توانند یک محل را به عنوان اولویت بومی اعلام کنند و اولویت افراد بومی به معنای عدم پذیرش افراد غیر بومی در حوزه های انتخابیه نخواهد بود.

۱۰- تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۲۹ می‌باشد.

۱۱- داوطلبین فقط در صورتی که دارای شرایط مندرج در آگهی آزمون باشند حق ثبت نام در آزمون را خواهند داشت.

۱۲- داوطلبین باید در پایان ثبت‌نام از اطلاعات وارد شده پرینت تهیه و درصورت قبولی آن را به مرکز استان مربوطه ارائه کنند. چنانچه اطلاعات اعلام شده توسط داوطلبین در هنگام ثبت‌نام اینترنتی با آگهی آزمون منطبق نبوده و غیر واقعی باشد حتی در صورت قبولی، از ثبت‌نام و تشکیل پرونده آنان جلوگیری بعمل آمده و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۱۳ – صدور کارت شرکت در آزمون دلیل بر تایید مدارک اظهاری داوطلب از سوی مرکز نیست، همچنین صرف قبولی در آزمون و درج نام متقاضی در ردیف پذیرفته شدگان اولیه، هیچ حقی برای وی ایجاد نخواهد کرد.

۱۴- محاسبه نمرات و تراز آن بر اساس استانداردهای علمی متداول انجام خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۸۳ دیدگاه ها

  1. هیچ اروری نمیده در قسمت آپلود مدارک می مونه چند بار تست کردم یعنی اگه قرار بود چند گیگ فیلم آپلود کنم الان آپلود شده بود.
    سایتش مشکل داره هم با کروم تست شده و هم با موزیلا گندشو در آوردید با این سایت

    1. شما دارید اشتباه می کنید.جایی نمی ماند.شما کلیک تایید کن بلافاصله صفحه چک نهایی را می دهد و با تایید نهایی هم کد رهگیری .دوستان درست اقدام نمی کنند. در آپلود اصلا گیر ندارد. فوری در سرور عمل می شود. فوق العاده است سرعتش.قابل مقایسه با سایت سنجش نیست.

      1. آقا سلام کد رهگیری و رمز عبور را از کجا بگیریم و اینکه بعد از اینکه کلمه عبور و نام کاربری را میزنم وارد صفحه نهایی نمی شود

    2. مشکل منو دارید،که البته حل شد
      حجم مدارک اسکنی رو کم کنید نیازی به اسکنر نیست با نرم افزار گوشی حجم کم کنید بعد بفرستید حل میشه

    3. سلام . دریافدریافت پرینت ثبت نامی الزامی؟؟ چون سایت به من پیرینتی نداد ولی شماره پرونده و کد رهگیری واسم پیامک شده

  2. من ثبتنام کردم ۱۱۰ تومن دادم اما شماره پرونده واسم نیومد مجبور شدم دوباره ۱۱۰ تومن بدم….. ارسال مجدد شماره پرونده هم ارور میداد و موفق نشدم … تو این دوره گرونی ۱۱۰ هزارتومن نوش جونتون شد…. یا حسین گه اشکمون در اوردین

    1. سلام مشکل برای همه هست. کاش قدری صبر میکردید تا مشکلات سایت رفع شه و در خرید مجدد عجله نمیکردید. باز هم با مرکز در میون بگذارید بلکه امکان استرداد وجه و فراهم کنن

      1. سلام این آزمون چه فرقی با آزمونی داره که سازمان سنجش برای کانون وکلا ثبت نام کرد

    2. نیازی به خرید نبود دوست گرامی.سایت هم مشکلی نداشت.پیامک و شماره پرونده اول را اگر داری به کسی بده استفاده کند نداری از بانک صادرات بخواه آنرا بدهد چون قابل بازیابی است چرا که اگر کسر شده حتما رقم برایش منظور شده است اگر نه هم به حساب شما باز می گردد و خریدت را لغو می کند.از محل تکمیل ثبت نامه باید اقدام می کردی و یازی به تکرار نبود.

    3. سلام .شرط سنی در جایی ندیدم قید شده باشه
      شرط سنی به چه صور است .لطفا اگه کسی اطلاع داره ممنون میشم بگه

  3. سلام من طلبه هستم و دوره خدمت سربازی نرفتم فقط معافیت تحصیلی دارم
    آیا میتوانم در ازمون شرکت کنم ؟

  4. سلام من شماره پرونده گرفتم ،تا مرحله اپلود مدارک رفتم دیگه جلوتر نمیرفت ،خارج که شدم دیگه نمیاره هیچی،مینویسم مشکل تایید اعتبار،لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم

    1. سلام باید دوباره از درگاه ثبت نامی وارد بشین. و در فرآیند ثبت نام از مرحله یک شروع نکنی. بلکه بزنی روی مرحله ۲ و با کد پرونده و شماره شناسنامه… دوباره وارد سیستم بشین. جهت ثبت نام و ارسال مدارک.

  5. سلام. من سربازم. برای شرکت در آزمون باید گواهی اشتغال به خدمت‌بگیرم؟؟ میتونم در حین‌خدمت امتحان بدم؟؟

  6. سلام وقت بخیر
    بعد از مرحله آپلود عکس ها سایت مرحله بعدی رو نمایش نمیده هیچ اروری نمیده لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. چرا اگر فرمت یا حجم فایل درست نباشد خطا اعلام می کند.لابد خطا نبوده که نداده.برای امتحان یک فایل عکس با حجم مثلا ۸۰۰ کیلو بایت یا فایلی غیر jpg بارگذاری کنید خواهید دید.دیروز هنگام ثبت نام برخی دوستان اینها را چک کردم.

  7. سلام بر تمام بر و بچ انشاالله که همیشه در زندگیتان موفق و سربلند باشید غرض از مزاحمت ثبت نام مشاوران از کجا امکان پذیر است آیا ثبت نام شروع شده؟ اگر امکان داشته باشد استدعی دارم یکی از بزرگان پاسخ دهند .بدرود.

    1. سلام شروع شده برید سایت مرکزوکلا از اونجا میشه الیته ثبت نام در پیام نوره اما از طریق مرکزوکلا وارد میشه

  8. سلام من فارغ التحصیل رشته حقوق هستم امانه گواهی موقت فارغ التحصیلی از دانشگاه دارم نه مدرک بدلیل عدم تسویه با دانشگاه ایا میتونم ثبت نام کنم ؟لطفا پاسخ بدین مچکرم

    1. سلام من شماره پرونده گرفتم ولی کد ملی رو میزنه اشتباهه چیکار کنم الان راهنمایی کنید

  9. سلام خسته نباشین خانم زنده دل .من‌ مبلغ ثبت نام رو واریز کردم .هر چی تلاش میکنم بعد آپلود اسکن ها دیگه کار نمیکنه و خطای حجم میده.ممنون میشم توضیح بدین

  10. ‘سلام وقت بخیر من دانشجوس سال آخر [ترم ۷]حقوق هستم امکان شرکت و پذیرفته شدن دارم . لطفا جواب بدید .

    1. سلام وقت بخیر من دانشجو ترم ۷ هستم ایا امکان شرکت در این ازمون برام هست ممنون میشه اگر پاسخ بدین .

  11. سلام وقت بخیر من دانشجوی سال آخر حقوق هستم آیا میتونم در آزمون شرکت کنم و پذیرفته بشم ؟ لطفا جواب بدید چون از متن اطلاعیه نتونستم متوجه پاسخ بشم . ممنون

  12. سلام
    ببخشید من درحال خدمت سربازی هستم و تا پایان ماه بعد خدمتم تموم میشه لطفا بفرمایید چجوری میتونم در این ازمون شرکت کنم چه مدرکی رو بجای کارت پایان خدمت اسکن کنم تا اثبات بشه من ماه بعد تمومه خدمتم چون حتی دانشجویان هم امکان ثبت نام دارند؟

    1. سلام دوستان
      من ثبت نام کردم ولی چون مدرک اشتغال به تحصیل همراهم نبود مجبود شدم الکی شناسنامه اسکن کنم و ثبت نام انجام شد
      بنظرت مشکلی پیش نمیاد واسه ثبت نامم؟؟

  13. منم رفتم ثبتنام اسکن مدارکم آپلود نشد همش خطا داد،کارت ملی قدیمیم رو قبول نمیکرد همش میگف کوچیکتر اسکن بشه،من کارت ملی جدیدم هنوز نیومده،یکی پاسخگو باشه آخه هزینشو هم دادم

    1. کارت ملی قدیم هم قبول می شه.دیروز یکی از دوستان کارتش قدیمی بود و قبول کرد.اصلا سایت تشخیصی برای این امر ندارد.نگران نباشید.

  14. سلام
    ۲۴ واحد این ترم دارم
    ۲ واحد معرفی به استاد
    یعنی درکل ۲۶واحد دارم
    ترم آخر محسوب میشم که برای آزمون مشاوران ثبت نام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا