اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی ۹۶

کارنامه داوطلبان آزمون مشاوران حقوقی سال ۹۶ منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج شرکت‌کنندگان در آزمون مشاوران حقوقی سال ۱۳۹۶ در وب‌سایت مرکز امورمشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه قرار گرفت.

برای مشاهده کارنامه آزمون مرکز مشاوران قوه قضاییه کلیک کنید

به گزارش پایگاه خبری اختبار، در اطلاعیه‌ای که از سوی این مرکز منتشر شده، چنین آمده است:

نکات مهم جهت اطلاع پذیرفته شدگان اولیه محترم:

۱. پذیرفته شدگان در آزمون صرفاً به عنوان پذیرفته شده اولیه محسوب گردیده و در بدو امر می‌بایستی با در دست داشتن مدارک ذیل جهت ثبت نام و تشکیل پرونده از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ لغایت ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در استانها به هیأت مدیره وکلاء استان مربوطه (نشانی هیأت‌مدیره‌ها در سایت مرکز درج شده است) و در تهران به ساختمان اصلی مرکز با نشانی: تهران، خ آفریقای شمالی، کوچه گلفام، پلاک ۵۴ مراجعه نمایند. عدم مراجعه و تکمیل پرونده در زمانبندی مذکور به منزله انصراف خواهد بود.
تذکر: کپی مدارک ذیل حتماً در برگ A4  ارائه گردد.

برابر با اصل مدارک صرفاً از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت پذیرد.
۱)    اصل شناسنامه به همراه تصویر برابر با اصل تمام صفحات آن.
۲)    اصل کارت ملی به انضمام تصویر برابر با اصل آن  (پشت و رو)
۳)    اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه تصویر برابر با اصل آن  پشت و رو (آقایان)
۴)    اصل دانشنامه لیسانس و تصویر برابر با اصل آن.(در رشته های حقوق، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی)
۵)    تکمیل فرم گزینش بصورت خوانا و بدون قلم خوردگی در دفتر هیأت مدیره استان.
۶)    اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا تصویر برابر با اصل آن. (برای افرادی  که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل اخذ دیپلم می باشد)
۷)    اصل سند یا اجاره نامه محل سکونت به همراه تصویر برابر با اصل آن. (برای افرادی که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل سکونت ۵ سال اخیر می باشد)
۸)    6 قطعه عکس پرسنلی (رنگی، تمام رخ، زمینه روشن ۳ در ۴). عکس آقایان با لباس مناسب و خانمها با حجاب کامل.

۲. افرادیکه از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند لازم است اصل گواهی، مدارک و اسناد مربوطه را از یکی از مراجع ذیل ارائه نمایند.
–    ستاد مشترک نیروهای مسلح
–    ستادکل ارتش جمهوری اسلامی ایران
–    ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
–    منابع انسانی سازمان بسیج مستضعفین
–    ستاد کل نیروی انتظامی

۳. چنانچه افراد پذیرفته شده، هر یک از مدارک مندرج در این اطلاعیه را هنگام ثبت نام ارائه ننمایند و یا بعداز بررسی مشخص گردد که مدارک ارائه شده دارای وجاهت قانونی نمی‌باشد از انجام ادامه مراحل پرونده جلوگیری به عمل آمده و قبولی این افراد کان لم یکن تلقی می گردد.

۴.  پس از اخذ مدارک و احراز شرایط اولیه، پذیرفته‌شدگان بر اساس برنامه زمان‌بندی که متعاقباً اعلام خواهد شد جهت انجام مصاحبه دعوت می‌شوند.

۵. پذیرفته‌شدگان مشترک آزمون مرکز و کانون‌های وکلاء که دریافت پروانه وکالت از کانون را ترجیح داده اند مراتب را به مرکز اعلام نمایند.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹۳۰ دیدگاه ها

  1. باانکه بنده مردود شدم وحضوری هم رفتم کانون
    هیچ اجحافی در رتبه بندی ندیدم
    منتها تو کلید و مکان و سوالات بله اشکالات بسیار بوده مخصوصا ابهامات تصحیح سوالات
    این نوع ازمون گرفتن فقط اعتبارکانون رو زیرسوال و صحبت های که این نهاد رو ضعیف میدونن رو تایید میکنه

    1. وضعیت منم مثل شماس ۴ تا میخواستن من پنجم شدم و یکی از ۴ تا انصراف داده
      حالا منتظرتکمیل ظرفیتم
      من قبل عید حضوری رفتم گفتن اعلام تکمیل ظرفیت قطعیه
      منتها حرف دوستان که میگن پیگیری درسته

  2. سلام دوستان از مرکز حضوری بعدایام تعطیل پیگیر بشن ببینن که تکمیل رو کی اعلام میکنن
    از همون طریق و رسانه ها پی گیری کنن دیگه

  3. دوستان سلام وتبریک سال نو
    دوستان بهترین گزینه همه با هم در یک تاریخ وساعت معین جلوی مرکز مشاوران جمع شویم و با آقای مومنی صحبت کنیم
    ضمن اینکه آقای مومنی انسانی شریف و سعی در باز کردن گره مشکلات دارند و رد شکایت کانون در دیوان هم دست آقای مومنی
    را در اجابت درخواست ما باز گذاشته لذا نتیجه دور از انتظار نیست . تعیین تاریخ با دپستان تهرانی و نزدیک به تهران و ما
    شهرستانیها هم ۱۰۰۰ کیلمتر راه طی میکنیم و به جمع شما می پیوندیم …. در ضمن دوستان تهرانی میتوانند قبلا از آقای مومنی
    وقت ملاقات بگیرند .

  4. دوستان شهرستانی کوتاهی نکنید ماهم مثل شما شهرستانی هستیم این رو بدونید هرچقدر فشار و نامه از سوی نمایندگان مجلس بسمت مرکز مشاوران روانه بشه تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت این رو یکی از نمایندگان استانمون میگفت چراکه قضیه طرح جامع وکالت الان تو مجلس مطرحه و کار مرکز مشاوران پیش نمایندگان مجلس گیره و مجبورا با نمایندگان کنار بیاند تا بتونند نظر نمایندگان رو بخاطر طرح جامع وکالت که بیشتر مرکز مشاوران منتفع میشه رو جلب نمایند لذا از همه دوستانی که کوچکترین امیدی به تکمیل ظرفیت دارند درخواست میشه تا دیر نشده تکون بخورند و از طریق نمایندگان شهرشون پیگیر شوند.

  5. من قبول شدم.ولی استان ما بعضی از حوزه ها رو نگرفت.و بقیه رو همون تعداد که میخاستن .مثلا حوزه من سه نفر میخاستن همون سه نفر قبول شدن نه بیشتر حالا دیگه نمیدونم مصاحبش چه جوری است اخه شنیدم حداقل یک و نیم برابر میگیرن .درصدمم همونه که خودم حساب کردم .

  6. سلام ضمن تبریک سال نو به همه دوستان و دست اندرکاران سایت اختبار، باید بگم که بنده هم با نظر شما موافقم و خیلی دوست دارم حضوراً به مرکز مراجعه کنم ولی متاسفانه دوریه راه معضلی بزرگ ما جنوبیاست ولی یه تاریخ مشخص کنید شاید تونستیم بیام. اینم بگم که با نماینده مجلس شهرمون صحبت کردیم و قراره به همراه ایشون و چند نماینده استانمون پیگیر مسئله تکمیل ظرفیت باشن.

  7. دوستان کیا موافقا بعد تعطیلات یه طوماری امضا کنیم و حضورا بریم به مرکز مشاوران حقوقی تهران و درخواست اعمال تکمیل ظرفیت برای انصرافی های قبولیها و نیز پذیرش برای شهرهایی که اصلا هیچکس رو پذیرش نکردند رو مطالبه کنیم هرکس میخواد شرکت کنه اعلام حضور کنه تا از ریاست محترم دکتر مومنی محترمانه درخواست کنیم.

  8. حضورا بریم به مرکز مشاوران حقوقی تهران و درخواست اعمال تکمیل ظرفیت برای انصرافی های قبولیها و نیز پذیرش برای شهرهایی که اصلا هیچکس رو پذیرش نکردند رو مطالبه کنیم هرکس میخواد شرکت کنه اعلام حضور کنه تا از ریاست محترم دکتر مومنی محترمانه درخواست کنیم.

    1. سلام
      سال خوبی برای همه نوروز دوستان آرزو دارم
      دوستان و حقوقدانان محترم
      باتوجه به اینکه در سال گذشته آزمون مشاوران با همه ی نقایص و مشکلات باعث جذب تعدادی از جوانان شد مچکریم اما با عنایت به اینکه اقوال و آگهی آزمون های حقوقی حداقل در سالهای اخیر از ظرفیت پایینی برخوردار بوده که باعث دلسردی خیل عظیمی از جوانان به آینده شده است لذا باید نسبت به تکمیل همین ظرفیت محدود اعلامی اقداماتی سریع و مجدانه صورت گیدگرد تا قبل از اینکه مشمول مرور زمان شود احقاق حق صورت گیرد.
      مرکز مشاوران حداقل کاری که باید انجام دهد آنهم در فضای بهت آلود و مبهم سوالات و عدم ارائه پاسخنامه و مشکلات دیگری که همه میدانیم لاقل نسبت به تکمیل ظرفیت دراسرع وقت اقدام کند تا حقوق و عمر و آمیدمان بیش از این لگدمال نشود.
      در اقدامی هماهنگ در روز مشخصی برای تجمع جلوی مرکز مشاوران یا مجلس برنامه ریزی کنیم و مسیر این تضییع حق را به سمت احقاق حق سوق دهیم.البته از ظرفیت سایت وزین اختبار که تنها مامن خواسته های بحق مان است نیز میتوان استفاده کرد

      1. من اعلام حضور میکنم پیشنهاد اینکه جمیعا بریم با دکتر مومنی دیدار داشته باشیم و خواسته هامون رو محترمانه بهشون اعلام کنید.
        دوستان دیگر هم اعلام حضور کنند تا بدونیم.

      2. پیشنهاد و عزم دوستان قابل تقدیر است اما من متاسفانه مشکل دارم . حداقل از دوستانی که شهرستان تشریف دارند کسانی که امکان حضور دارند شرکت کنند . نتیجه عالی خواهند گرفت
        موفق باشید

  9. سلام بر همگی دوستان
    اونطور که از طریق هئیت مدیره مرکز مشاوران استانمون خبری درز کرده اینکه مدارک قبولیهای استان گلستان به تهران ارسال گردیده است و از کل قبولی های مشاوران گلستان که حدود ۱۰۳ نفر میباشد فقط حدود ۷۰ نفر مدارک تحویل داده اند و مابقی انگار بدلایلی حضور نیافته و منصرف شده اند.
    با این تفاسیر قطعا بعد تعطیلات عید مرکز مشاوران حقوقی تکمیل ظرفیت خواهد داشت لذا به دوستان توصیه میگردد بشدت پیگیر قبولی احتمالی خودشون باشند و از هر طریق ممکن به مرکز مشاوران برای اعمال تکمیل ظرفیت فشار بیارند، وکیلی موفق خواهد بود که از حق اولیه خود بتواند دفاع نماید.

  10. احسنت به دهه شصتی دقیقا خواسته ما معترضین همینه، اگه واقعاً مرکز مشاوران حقوقی ریگی توو کفشش نیست بیاد شفا سازی کنه این حداقل خواسته داوطلبان یه ازمون کشوری هست. اهدافمون مشخصه پس برای رسیدن بهش هر راهی که فکر میکنیم برای نزدیک شدن به هدف جواب میده باید امتحان کنیم. انشاءالله خبرهای خوبی در راهه نا امید نشید.

  11. ایران جان خودم همیشه اینطوری در از مون استخدامی اموزش و پرورش همه رشته ها هستن بجز حقوق انوقت تو استخدامی کارکنان قوه قضاییه بجای اینکه کلا حقوقی باشه همه رشته ها هست اگه عدالت اینه چرا رشته حقوق رو به بیشتر استخدامی ها سرایت نمیدن الان تنها رشته ای که خواهان زیاد داره و بدرد نمیخوره حقوق است

  12. بعدتعطیلات جمع شیم جلوی قوه قضاییه برای دفاع ازحقمون اگه عرضه دفاع از حق خودمون رانداریم بهتر که وکیل نشیم.
    امیرالمومنین فرموده اولین ظالم خود مظلوم است که دربرابر ظلمی که بهش شده سکوت میکنه.

    1. مبنا خانم
      شما در جواب معترضین چند کامنت قبل نوشتی که !!!!!
      آنانکه اسب داشتند غبارشان فرو نشست
      گرد سم خران شما نیز بگذرد

      اما پیشنهدت عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا