امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ امروز ۲۴ شهریور به پایان می‌رسد.

به گزارش اختبار، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ که پیش‌تر تا ۱۷ شهریور تعیین شده بود بعد از یک بار تمدید امروز ۲۴ شهریور به پایان می‌رسد.

لینک ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ در لینک زیر سیستم ثبت‌نام سازمان سنجش می‌باشد:

لینک ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ جهت اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ می‌باشد. آزمون توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در سراسر کشور با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار می‌شود.

منابع و سوالات آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ مطابق دفترچه راهنما آزمون علاوه بر منابع و سوالات تخصصی مرتبط با رشته، شامل سوالات و مواد امتحانی مشترک کلیه رشته ها از قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری می‌باشد. بنابراین متقاضیان پروانه کارشناسی رسمی دادگستری علاوه بر تسلط به تخصص مرتبط با رشته خود با قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری حاکم در محاکم و نظام حقوقی ایران نیز آشنا باشند و آن را مطالعه کنند.

کتاب «قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری-سیاوش هوشیار» منطبق بر منابع مشترک کلیه رشته ها کارشناسی رسمی دادگستری با آخرین اصلاحات و الحاقات همراه با نمونه سوالات آزمونی می‌باشد. بنابراین علاوه بر شرح و ارائه کامل مواد امتحانی مشترک کلیه رشته‌ها آزمون کارشناسی رسمی دادگستری که مورد نیاز کلیه کارشناسان رسمی دادگستری در جهت آشنایی با قوانین و مقررات این حوزه است، داوطلبان میتوانند با سوالات آزمونی مرتبط با قوانین و مقررات را همراه با پاسخ تشریحی داشته باشند.

سفارش کتاب کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا