انتشار دفترچه دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی؛ تا آخر هفته

پایگاه خبری اختبار- مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جزئیات دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را تشریح کرد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، «احمد عبدی‌پور» با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا آخر هفته، نهایی شده و در دسترس داوطلبان خواهد بود، گفت: ثبت‌نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بنا بر ابلاغ این سازمان به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی محول شده و ثبت‌نام از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir صورت می‌پذیرد.

دستگاه‌های حاضر در دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

وی درباره تعداد دستگاه‌های حاضر در این آزمون استخدامی، توضیح داد: وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت ورزش و جوانان، پست‌بانک ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، روزنامه رسمی کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران برای جذب نیروی انسانی از طریق این آزمون اقدام می‌کنند که در صورت افزایش تعداد دستگاه‌های استخدام‌کننده، اطلاع‌رسانی لازم انجام و اطلاعات مربوطه در دفترچه آزمون درج خواهد شد.

عبدی‌پور درباره مشاغل موردنظر در این آزمون نیز گفت: داوطلبان می‌توانند در دو حوزه مشاغل عمومی و مشاغل تخصصی در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل عمومی شامل مواردی مثل حسابداری، کارشناس امور مالی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس توسعه منابع و کارشناس برنامه‌ و بودجه است و مشاغل تخصصی نیز مواردی است که جزئیات و شرایط احراز آن در دفترچه دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور درج می‌شود.

مهلت ثبت نام و زمان برگزاری آزمون

عبدی پور اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان، از زمان آغاز ثبت‌نام ده روز خواهد بود و زمان برگزاری آزمون نیز در دفترچه ثبت‌نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اطلاع‌رسانی و اعلام خواهد شد.

استخدام ۵۲۵۰ نفر در دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، میزان جذب و استخدام نیرو در دستگاه‌هایی که تا این لحظه اعلام آمادگی کرده‌اند را حدود ۵۲۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد دیگری از دستگاه‌های اجرایی برای جذب نیرو از طریق این آزمون اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نهایی شدن و اضافه شدن این دستگاه‌ها، اطلاعات مربوطه از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آگهی دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا