انتشار کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸

مورد عجیب در کارت ورود به آزمون داوطلبان

پایگاه خبری اختبار- کارت ورود به جلسه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

علی‌رغم آنکه پیشتر تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون روز ۲۱ آذر اعلام شده بود، نهایتاً از شب گذشته لینک دریافت کارت در سامانه سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور فعال شد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنید

نکته جالب توجه آنکه بسیاری از داوطلبان این آزمون اعلام کردند که تصویر کارت ملی آنها که در اختیار سازمان ثبت احوال بوده، بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است. همچنین درخصوص سهمیه و نیز اعلم معلولیت نیز مغایرت‌هایی در برخی کارت‌ها بوده است. داوطلبانی هم ادعا کردند علی‌رغم اعلام برگزاری آزمون در شعبات دانشگاه پیام‌نور،‌ محل آزمون آنها در دانشگاه آزاد تعیین شده است.

مسئولان امر هنوز درباره علت تغییر تصویر کارت‌های ورود به جلسه توضیحی ارائه نکرده‌اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۶ دیدگاه ها

  1. سلام چرا سایت دریافت آزمون هر چی وارد میشم میگه ثبت اطلاعات درست نیست. به قسمت فراموشی هم وارد شدم همین پیام را داد.

  2. سلام وخسته نباشید
    ببخشید در آزمون جمعه ترتیب مواد امتحانی دقیقا چیه و چند سوال کل سوال ها میباشد.
    اگر کسی اطلاع دقیق داره لطفا برای بنده ودیگران اطلاع رسانی کنه.با سپاس

  3. با سلام ///دکتر بهادرجهرمی بیان نمودن که آزمون مرکز وکلا ۹۷ بیشتر از ۱ دقیقه زمان براش در نظر گرفته می شود هرچند الان هم اینکار انجام شده و با توجه به پیامهای قبلیشون در این آزمون ۱۳۰ سوال از ۷درس واسه آزمون میاد و زمانش هم شده ۱۴۰ دقیقه یعنی واسه هر سوال شصت و چهارونیم ثانیه زمان دارد .ای کاش که همون ۱۵ ثانیه ازمون وکالت اسکودا که امسال برای هر سوال اضافه شده بودنسبت به آزمون ۹۶ منظور می شد . انتظارمونو برد بالا و انتظار داشتیم ۱۶۰ دقیقه ای زمان داشته باشه که شده ۱۴۰ دقیقه

  4. عکس کارت ملی که مربوط به چندین سال پیش است از بانک اطلاعاتی بر روی کارت درج شده . در حالی که باید عکس مربوط به امسال و هنگام ثبت نام درج شود .

  5. برای من یکی که عادی بود نه تصویر کارت ملی و نه تاخیر در بارگذاری سایت و نه اشکال در پرینت کارت ، بنظرم کارشون حرفه ای و در قابل قبولی بود

  6. انتظار می‌رفت با برگزاری آزمون در کلیه شعب دانشگاه پیام نور اجحاف بزرگی که با برگزاری آزمون کانون در مراکز استان، به ساکنان شهرهای کوچک میشه، جبران بشه ولی زهی خیال باطل… در استان کردستان ما ساکنین شهر سقز باید دوباره برای آزمون به سنندج برویم خیلی ظلم است خدا ازتون نگذره

  7. با سلام دوستانی ک کدرهگیری فراموش کردن ..
    هنگام ثبت نام ب موبایلتون پیامک کدرهگیری اومده !!!

  8. سلام من متاسفانه کد رهگیری نداشتم و وقتی وارد سایت شدم برای گرفتن کارت بخش فراموشی کد رهگیری رو زدم واطلاعات رو وارد کردم و سایت اعلام کرد که اطلاعات رو ثبت شد و در وقت مقرر کارت رو بگیرم ولی نه کد رهگیری داد نه چیزی … واقعا نمیدونم چ کار کنم… هرکس ی چیزی میگه … فکر میکنید باید برم خود سازمان سنجش پیام نور ؟ خواهش میکنم جوابم رو میدید من دارم سکته میکنم!!!!

    1. سلام
      زمانی ک ثبت نام کردید یک کد رهگیری ب شماره همراهتان پیامک شده
      در پیامکهای گوشیتون جستجو کنید
      خودم هم همین کار رو انجام دادم و کد رهگیری ام رو پیدا کردم

    2. امشب ساعت ۱۱ رییس مرکز آقای بهادری بصورت لایو تو اینستا جواب سوالات رو میده میتونی از ایشون بپرسی

  9. سلام من متاسفانه کد رهگیری نداشتم و وقتی وارد سایت شدم برای گرفتن کارت بخش فراموشی کد رهگیری رو زدم پ اطلاعاتک رو پارد کرد و سایت اعلام کرد که اطلاعات رو ثبت شد و در وقت مقرر کارت رو بگیرم ولی نه کد رهگیری داد نه چیزی … واقعا نمیدونم چ کار کنم… هرکس ی چیزی میگه … فکر میکنید باید برم خود سازمان سنجش پیام نور ؟ خواهش میکنم جوابم رو میدید من دارم سکته میکنم!!!!

  10. با سلام من کد رهگیری ندارم. یعنی اون موقع نوشته بود شماره پرونده رو حفظ کنید فکر نکردم نیاز باشه کد رهگیری حالا هم هرقدر ارسال مجدد می زنم می نویسه اطلاعات شما غلط است. در حالیکه درسته. آیا درستش این نبود که شماره تماس یا محلی رو برای رفع اشکالات معرفی می کردند؟ آیا این از سهل انگاری نیست؟ مثل اینکه قسمت نیست در این ازمون شرکت کنم البته اگر بشه اسمش رو آزمون گذاشت :)

  11. البته باید ب نقاط قوت برگزاری این آزمون هم توجه کرد مثلا برگزاری آزمون در شهرستانها ک خستگی راه و استرس دیر رسیدن و مسایل دیگه رو کم میکنه
    و همچنین تاریخ اعلام نتایج ک کمتر از دو هفته بعد از آزمون هست طبق اعلام.
    سیستم برگزاری آزمون در دانشگاه پیام نور(چون خودم تو این دانشگاه تحصیل کردم) یکی از بهترین سیستمهای کشوره و از این حیث قابل توجه هست.

      1. جناب شما به وکالت کانونتون برسید پکار دارید به قول خودتون به ۱۸۷؟!!!!
        فقط و فقط ایراد…
        خوشبحالتون سال ۹۰ با سوالات جاخالی و …نص و اسون قبول شدین ۱۱هزار شرکت کننده ۱۲۰۰ قبولی!!!!

    1. محمد. محل سکونت من تا محل آزمون ۱۱۰کیلومتر فاصله است. اینم نقطه قوتشه دیگه. محل سکونت شهرضا. محل آزمون دولت آباد برخوار اصفهان. تو گوگل مپ هم می تونید بزنید. دست مریزاد

    2. آقا برا من میزنه مشکل در صحت اطلاعات یعنی چی
      مگه غیر از کد رهگیری و کد ملی اطلاعات دیگه ای خواستن که میزنه مشکل در صحت اطلاعات حالا من چطوری باید کارت بگیرم؟

  12. سلام
    بله کارت ورود به جلسه من هم عکس کارت ملیم هست ، حالا این مورد جز تذکر مهم مورد اول برگه ورود به جلسه هست و باید به باجه رفع نقص مراجعه کنم؟

  13. احتمالا روش حفاظت آزمون در دانشگاه پیام نور این است که تصاویر را از سایت ثبت احوال می گیرد.این سایت تصاویرش واقعی و منطبق با کد و کارت ملی است که احتمال خطا را به صفر می رساند.این که نه تنها بد نیست که خیلی هم خوب است.حتی پیشرو تر از سازمان سنجش عمل شده.سازمان هم باید همین کار را انجام دهد.از کار خوب انتقاد نکنیم لطفا.کار خوب و اصولی خوب است و در خور توجه و تقدیر.مغایرت های اندک هم در همه آزمونها از جمله سازمان سنجش ممکن و متصور است و حتی ستاد رفع مغایرت می گذارند و امر عجیب و بی سابقه ای نیست! اما چرا این مساله را به این پررنگی قید کرده اید نمی دانم؟!

  14. آره واقعا چرا اینجوریه؟
    عکس پانزده سالگی من رو کارت ورود جلسه ست!!
    بازم خوبه آزمون تو شهرستانها برگزار میشه…!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا