برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ لغو شد

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای براساس ابلاغیه مورخ 1400/1/19 معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر از لغو آزمون داد

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه از لغو برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ (فردا) خبر داد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۱، به اطلاع ثبت نام کنندگان آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ – (اسکودا) می‌رساند با توجه به حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا ناشی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و تغییر وضعیت تمامی شهرهای برگزاری آزمون به حالت قرمز و اعمال محدودیت در استان ها و شهرستان های محل برگزاری، براساس ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۹ معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این آزمون در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۰ برگزار نمی‌گردد.
ضمن پوزش از متقاضیان گرامی به اطلاع می‌رساند، زمان برگزاری این آزمون متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱۶ دیدگاه ها

  1. چرا برج ۹ آزمون رو به تعویق انداختن به برج ۱۰ موکول نشد و به یک هفته مونده به عید موکول شد و چرا در ۲۲ اسفند که خطری نبود برگزار نشد و چرا حالا باز هم لغو شد . ببینید از برج ۹ تا الان چند تا آزمون برگزار شده و حتی شرکت کنندگان هم بیشتر از داوطلبین ازمون وکالت بودند و در پایان این فقط نشان از بی کفایتی مسئولین کانون و سازمان سنجش می باشد و از اینجور برنامه ها از پیش تعیین شده بود

  2. من زیاد آماده نبودم، اما فقط دلم میسوزه برای اون بچه هایی که کلی خونده بودن و آماده بودن
    امیدوارم از مصیبتهای کرونا فقط همین سهم ما بوده باشه …

  3. نمیدونم چی بگم ….
    تصمیمی گرفتید که معلوم بود نشدنیه
    فقط دارین با روان ما بازی میکنید ۹ ماه زندگیم شده استرس آزمون

  4. سلام وحید هستم درباره آزمون چی بهتون گفتم .(نگفتم که آزمون به تعویق میفته. مثل روز برام روشن بود اینها همش فیلم بود

  5. واقعا شورشو درآوردن خب اگه میخواستین برگزار نکنین همون چن روز پیش میگفتید دیگه. اصلا برای شعور این همه داوطلب و خانواده هاشون احترام قائل نیستن. شما که قادر به اداره کردن این موضوع ساده نیستید خب استعفا بدید برید.

  6. از کرونا بمیریم بهتر از اینه که از استرس امتحانی بمیریم.
    برای خودم متاسفم که توی همچنین جامعه ناهماهنگی دارم زندگی و تحصیل میکنم.

  7. یعنی چی؟ روح و روان و بدن ما تحمل اینهمه استرس و نداره
    چرا اول هفته نگفتید؟
    شب جمعه چی تغییر کرد که این تصمیمو گرفتید؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا