جشنواره جدیدترین ساعت های رومیزی وکالتی ۲۰۲۴

جشنواره جدیدترین ساعت های رومیزی وکالتی ۲۰۲۴

اکثر وکلا این تجربه را دارند که موکلین میخواهند در جلسه اول تمام سوالات حقوقی پیرامون خود را بپرسند و از مشاوره ایشان استفاده کنند. درست است که شان وکالت اقتضا میکند با صبوی و اهتمام زیاد به مراجعین توجه کرد ولی آیا این توقع زیادی ست که زمان را درنظر داشته باشند و مطالب را در چارچوب محدود ارائه نمایند؟!

کدام قشر جامعه تا این حد پای درد و دل مردم می نشیند برای یافتن بهترین راه حل ولی آیا نباید آنها متوجه این موضوع باشند که از توضیح مسائل حاشیه ای و بی ارتباط به اصل موضوع بپرهیزند؟!

ماجرا آنجایی سخت میشود که مراجعین از آشنایان وکلا باشند یا توسط یکی از آنها معرفی شده اند، در این مواقع نه تنها قید هزینه مشاوره را باید زد بلکه با سواستفاده از زمان وکیل سبب اخلال در زمان سایر جلسات و امور پرونده های مهم تر خواهند شد!

به قول یک وکیل برجسته جایگاه وکالت در جامعه آن زمانی به حد اعلای خود خواهد رسید که مردم برای زمان وکلا ارزش قائل باشند!

چه برسد به اوضاع حال که مردم فکر میکنند وکلا در دفتر کارشان بیکار نشسته و منتظرند با ایشان جلسه مشاوره داشته باشند، این میشود که به زمان وکلا اهمیت نداده و در پرداخت حق الوکاله مشکل ساز میشوند.

اصل این موضوع از آنجاست که برخی فکر میکنند کار پرونده شان فقط همان زمان جلسه حضوری تا عقد قرارداد است و از سایر فرایند زمان بر پیشبرد پرونده (از قبیل بررسی مدارک، ثبت لوایح، مراجعه به ادارات مربوطه و …) آگاهی ندارند.

وکلا ربات که نیستند، زندگی شخصی هم دارند.

آن چند دقیقه (یا چند ساعتی) که موکلین خاتمه جلسات را به تاخیر می اندازند در واقع از زمان خانواده او و امور شخصی ش تصاحب میکنند. با در نظر گرفتن این موارد آیا توانی برای پیشبرد جلسات دادگاه روز بعد باقی خواهد ماند؟!

راهکار چیست؟

تنها راهکاری که وکلای با تجربه از آن استفاده میکنند این است که بدون رودربایستی پایان زمان جلسه را روی صفحه ساعت برای مراجعین مشخص میکنند. این یک موضوع اثبات شده است که وقتی محدود بودن زمان برای انسانها ملموس شود، امور را خلاصه کرده و فقط به مسائل مهم می پردازند.

در ادامه میخواهیم به معرفی چند مدل ساعت رومیزی محبوب وکلا در سال جدید بپردازیم تا بهترین وسیله برای رفع مشکلات فوق باشد.

ساعت رومیزی وکالتی

امروزه ساعت های رومیزی طرح آویز بیش از سایر مدلها موردتوجه قرار دارند. این مدل با ابعاد ۱۱*۳۰ سانتی متر سطح مقطع کمی اشغال کرده و برای هر سایز میزکار وکلا مناسب است.

تنوع رنگ آن نیز به همخوانی با دکور میزکار شما کمک خواهد کرد. موتور این ساعت بی صدا و به صورت آرامگرد با ضمانت ۵ساله عملکرد و کیفیت رنگ بدنه ارائه میشود.

ساعت رومیزی وکالتی

ساعت رومیزی مدل DC2

این مدل از سری ساعت های طرح آویز اما با فرم متفاوت است. رنگ طلایی آنتیک آن کمک میکند با هر چینش و طیف رنگی میزکار شما ست شود. زنجیر آویز بالای صفحه نمایش ساعت قابل چرخش است و شما میتوانید آن را در سمت راست و هم در سمت چپ میزکارتان قرار دهید.

ساعت رومیزی مدل DC2

ساعت رومیزی مدل DC3

زیبایی طراحی این مدل بیشتر از کاربردش موردتوجه وکلا قرار گرفته است. از آنجاییکه وکلا از ارزشمندترین اکسسوری دفتر وکالت روی میزکارشان استفاده میکنند، بدون شک این مورد میتواند یکی از انتخاب های شما باشد. صفحه نمایش بزرگتر این مدل نسبت به دو مدل قبلی کمک میکند از هرفاصله ای موقعیت عقربه ها مشهود بوده و برای دفترکارهای بزرگتر مناسبتر است.

ساعت رومیزی مدل DC3

ساعت رومیزی مدل DC4

عبارتی که وکلا در محل فروشگاه به محض مواجهه با این مدل به کار میبرند این است که “این ساعت چقدر لاکچری ست”.

از آنجایی که امروزه برخی از وکلا از ست مبلمان و میزکار های طرح کلاسیک استفاده میکنند، این مدل با طراحی منحصربه فرد و پایه چوبی متمایز از سایر مدلهاست. صفحه بزرگتر و فرم خاص عقربه ها از دیگر ویژگی های این مدل است.

ساعت رومیزی مدل DC4

جشنواره تکرارنشدنی تا ۳۰%تخفیف

از آنجایی که رسالت فروشگاه وکیل استور، کاستن از دغدغه های وکلاست در نظر داریم پرفروش ترین مدل ساعت رومیزی وکلا را طبق جدول زیر با تخفیف های باورنکردنی ارائه کنیم.

روز جشنواره تاریخ جشنواره میزان تخفیف کد تخفیف
روز اول ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۳۰ B7PYJS5N
روز دوم ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۲۵ H5LKPW9D
روز سوم ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ ۱۵ S2CNXW8Q

کدهای تخفیف این جشنواره فقط در تاریخ های فوق الذکر معتبر بوده و علاوه بر ثبت سفارش اینترنتی از فروشگاه وکیل استور در خرید حضوری از فروشگاه (به نشانی: تهران-میدان آرژانتین-خیابان مغنیه-پلاک۷-واحد۱۵) هم قابل استفاده میباشند.

نتیجه گیری

علاوه بر تخفیف های بالا ذکر این نکته ضروری ست که تمامی مدل های ساعت دفتر وکالت در بسته بندی های مناسب (مخصوص کالاهای شکستنی با ضمانت تحویل بدون نقص) به همراه یک عددباطری(برای آنکه به محض دریافت قابل استفاده باشد) و ارائه جدیدترین کاتالوگ ست های رومیزی مناسب وکلا، ارسال خواهند شد.

منبع: فروشگاه اینترنتی وکیل استور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا