رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه: در آزمون اسفند ۱۴۰۲ حقی از کسی ضایع نشد

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: با بررسی صحت آزمون اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد که در این آزمون حقی از کسی ضایع نشده و ما سربلند از این آزمون بیرون آمدیم.

به گزارش اختبار به نقل از میزان، حسن عبدلیان‌پور در مورد اینکه آیا تقلب در آزمون صورت گرفته بود یا خیر گفت: همانطور که قبلا  ریاست حفاظت اطلاعات قوه قضاییه نیز اعلام کرد تعدادی از افراد در این زمینه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد که در دادسرای ویژه کارکنان دولت به صورت جدی در حال پیگیری است.

عبدلیان پور افزود: یکی از دلایل طولانی شدن اعلام نتایج آزمون تاکیدات ریاست قوه قضاییه بر سنجش و اعلام صحت آزمون و معرفی افراد متخلف بود.

وی گفت: وسواس و دقت خاصی از جانب مرکز وکلا در زمینه صحت آزمون صورت گرفت تا به این نتیجه رسیدیم که نتیجه آزمون بسیار دقیق بوده و همه جوانب در آن دیده شده و افرادی که خطایی مرتکب شدند شناسایی شده و مجازات خواهند شد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه خاطیان تعداد محدودی بودند، گفت: همه متخلفان و خاطیان به صورت کامل شناسایی شدند که در این زمینه از دستگاه‌های امنیتی و دستگاه حفاظت قوه قضاییه تشکر می‌کنم چرا که سبب شدند هم آبروی قوه قضاییه و هم مرکز وکلا حفظ شده و سربلند از این آزمون بیرون بیاییم.

عبدلیان پور با بیان اینکه جلسات متعددی از سوی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه برای بررسی صحت آزمون انجام شد، گفت: تعدادی از افراد شناسایی و دستگیر شده و به خطای خود اقرار کردند.

وی خطاب به داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۲ گفت: مطمئن باشند که دستگاه قضایی و مجموعه مرکز وکلا و همچنین سازمان سنجش در کنار صداقت موضوع صحت آزمون را بررسی کردند و حقی از کسی ضایع نشد.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. یعنی آزمون مرکز دوماه زودتر یا دیرتر از آزمون کانون هستش حداقل حدودی بگید ک زودتره یا بعداز کانون؟!؟!؟!؟!

  2. اگر واقعا راست میگی درسنامه ازمون چهار گروه A_B_f_D رو منتشر کنید و بعد مقایسه کنید

  3. چطوری حق کسی ضایع نشد من درصدام ۵۵تا زدم بهم ۵دادن این ضایع شدن حقم نبوده چی بوده؟با این درصدی که دادن رد شدم بعد بگن حق ضایع نشده واقعا طرز فکرتونو بگین بدونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا