زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری:

ایرادها نسبت به سؤال های آزمون، تقریباً وارد نیست

تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری(اسکودا) با بیان اینکه هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست، گفت: خبر تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز سه شنبه ۷ دی ماه، دربارۀ زمان اعلام نتایج آزمون وکالت افزود: تأخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت به دلیل احتیاط هایی است که بخاطر حفظ حقوق داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت ۵ آذرماه امسال انجام شده است. پایگاه خبری اختبار کلیه موارد مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت را در صفحه آزمون وکالت  درج می کند.

وی پیش تر گفته بود که نتیجه آزمون وکالت، در فرصت معقولی بعد از انتشار کلید اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ادامه داد: دفترچه آزمون به همراه کلید آزمون، روز پنجم دی ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و به داوطلبان فرصت داده شد تا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت سؤال های خود را به طور مکتوب برای اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ارسال کنند.

کشاورز اظهار کرد: با وجود اطمینان از اینکه تقریباً ایرادهای مطرح شده وارد نیست، اما در نهایت احتیاط، موضوعات یاد شده بررسی می شود.

وی در مورد زمان دقیق اعلام نتایج گفت: پیش از این برآورد زمانی اعلام نتایج یک ماه پس از برگزاری زمان آزمون بود، اما برای دقت بیشتر در اعلام نتایج، تاریخ دقیقی را اعلام نمی کنم.

کشاورز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در حوزه برگزاری آزمون در زنجان، یکی از پاکت های سؤال های آزمون مفقود شده و شخصی که سؤالات ِ متعلق به او موجود نبوده، مجبور می شود تا با دفترچۀ یکی از غایبین در آزمون شرکت کند و این مورد به گفتۀ حاضرین در جلسه، صورت جلسه نیز شده است، افزود: این موضوع صحت ندارد و تا این لحظه خبری مبنی بر این مسئله دریافت نکرده ام.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۷۶ دیدگاه ها

  1. نتایج را احتمالا تاسه شنبه هفته ی آتی اعلام میکنن .دوستان توجه کنن در کامنت های قبل گفتم که ادبیات فارسی تصویب شده ولیکن شیوه ی اجرای آن تصویب نشد دوستان در نظرات کوتاه بینی حکمی کردندو کسی که توانایی درک و فهم صحیح قانون را ندارد نباید در فکر قبولی در وکالت باشد
    مصوبه ی ان در سایت اسکودا موجود است

    اول از هر چیز امید هر کسی باید به خدا باشه .
    خیلی ها اقدام به تحریر رتبه ی خود کرده اند ولی باید از انها پرسید که مطمئن هستند که نمره منفی را محاسبه کرده اند ؟
    به نظر من خواندن قانون کفایت میکند و نیازی به خواندن چند منبع درسی نیست زیرا ضریب خطا را بالا میبرد .

    1. به هر حال این جمعیت بی کار حقوقی باید نیاز ها مادی یک قشر تحصیل کرده ای مثل دبیر های ادبیات را تامین کنند.
      ولی ای کاش ریاضی و امار اضافه کنند و ضریب سه داشته باشه. که اگر این اتفاق بی افته به نظرم کسانی که سال ها قبل قبول شدن باید هرزگاهی شمع برای رفتگان عاملان ، مسئواین طراحان ازمون ها سال قبل روشن کنند.

    2. اقای حامد منم خبرشو خوندم که اصلا اضافه کردن درس ادبیات تایید نشد…اینم که میگین فقط قانون منم معتقدم قانون مهمترینه ولی کافی نیست به هیچ عنوان

  2. بچه ها ایا کسی راه حلی برای مشکل من داره؟من میخام وقتی نتایج اعلام شد جز خودم کسی نتونه بره نتیجمو ببینه اما از اونجایی که میشه با مشخصات فردی وارد شد اعضای خانوادم میتونن نتیجمو ببینن.توروخدا کمک کنید چیکارکنم

    1. سلام دوست من . اخرش چی خدای نکرده اگه قبول نشی میخوای بگی قبول شدم. شما زحمتتو کشیدی. بقیه هم درک می کنن.

    2. تنها راه حل این بود از اول نمیگفتید قراره ازمون شرکت کنید درخفا میخوندین. مثل من. من الان ممکنه قبول بشم به هیچکس از خانوادم نگفتم واگه قبول شم خبر میدم بهشون. اینجوری نمیتونید نگید متاسفانه هیچ راهی نیست. بلاخره که میفهمن. به حرفها و کنایه های خانواده ها گوش نکنید

    3. به هیچ کس توجه نکن من چند بار آزمون دادم قبول نشدم خانواده م بهم میگفتن سردار آزمون ???? ولی خدا رو شکر امسال امیدوارم قبول شم بالاخره از این ۷۰ هزار نفر ۳ درصد قبول میشن و ۹۷ درصد رد میشن خیلی افراد تو وضعیت شما هستن

  3. سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای هوشیار -خانوم زنده دل و اختبار خوانان محترم.
    در سایت اسکودا و کانون مرکز متن تمام صورت جلسات تا یک ماه پیش را مطالعه کردم.با شخصی که از کارکنان اداری اسکوداست صحبت کردم و ایشان همانطور که متن صورت جلسات تایید می کرد فرمودند که در مورد اشکالات مربوط به سوالات کوچکترین بحث و تبادل نظری نشده است.مهمترین بحث در جلسه اخیر مربوط به ساخت باشگاه ورزشی مخصوص وکلا در تهران و تنظیم اظهارنامه مالیاتی از سال ۹۱ به بعد بوده است.
    بنده شخصا ضمن ارادت ویژه به جناب کشاورز و دیگر همکاران خواهشمندانه تقاضامندم معضل هرساله شیوه طراحی سوالات و تاخیر در اعلام نتایج را حداقل از برای سالهای آتی مرتفع نمایند.
    ضمن تجدید احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای جناب آقای کشاورز و سایر همکاران

    1. سلام؛ای کاش قانونی برای حمایت ازفارغ التحصیلان وبیکاران حقوق تصویب میشد؛که این همه بیکارتوحقوق بازیچه برنامه ریزان بی برنامه نمیشد؛هرروزسخت ترکردن آزمون؛ومأیوس ترکردن جوانان؛‏!آیایاری کننده ای هست؟

      1. بنام خدا-سلام برادزامین حقیرحاضرم دراین تفکرزیبا بی نام ونشان خدمت کنم.اگرشایسته این امر مهم باشیم…الله اعلم…/فرضامیشودباتشکیلات حقوقی وقانونی مشاوره ای جهت ارشادوراهنمایی مردم تشکیل شودوهمانندشرکت ها ویاموسسات حقوقی بااعضای حداقل ۴۰ الی۵۰ عضوی که باارایه خدمات حقوقی هزینه ای درخورومناسب اخذ کنندهم فال است وهم تماشا—تجربه وسبب فاصله نگرفتن ازعلم وبه روزماندن حقوقدان حداقل خواهدشد…برادراول بایدراه های حمایتی راشناسایی وبعدپیشنهادداد…من هستم درخدمت تفکرزیبای حضرت عالی…..سیددانش

  4. افراد زیادی در مورد منابع اصلی اصول فقه شخصا از بنده سوال می کنند.منابع ذیل حاصل چند سال طراحی سوالات اصول برای موسسات مختلف است و فارغ از هرگونه وابستگی یا تبلیغ برای هر موسسه یا انتشاراتی خاص است.
    الف- اصول فقه کاربردی جلدین ۱ و ۳از آقایان قافی و … نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
    ب- اصول فقه اسدالله لطفی هر ۳ جلد نشر جنگل .
    ج- اصول فقه دانشگاه پیام نور هر ۳ جلد از انتشارات دانشگاه پیام نور.

    *دوستان دقت فرمایید کتب تعمدا بر اساس اهمیت بترتیب ذکر شده است.تضمین بنده اینست که فقط و فقط به این کتب مراجعه کنید و مطلقا برای ازمون وکالت و دکتری به هیچ منبع دیگری مراجعه نکنید.
    از مطالعه تمام کتب دفتری تهیه کنید که حاوی خلاصه رئوس و مطالب مهم باش.مطلقا هرگز از تست تالیفی استفاده ننمایید.

    *دانا معبدی

  5. افراد زیادی در مورد منابع اصلی اصول فقه شخصا از بنده سوال می کنند.منابع ذیل حاصل چند سال طراحی سوالات اصول برای موسسات مختلف است و فارغ از هرگونه وابستگی یا تبلیغ برای هر موسسه یا انتشاراتی خاص است.
    الف- اصول فقه کاربردی جلدین ۱ و ۳از آقایان قافی و … نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
    ب- اصول فقه اسدالله لطفی هر ۳ جلد نشر جنگل .
    ج- اصول فقه دانشگاه پیام نور هر ۳ جلد از انتشارات دانشگاه پیام نور.

    *دوستان دقت فرمایید کتب تعمدا بر اساس اهمیت بترتیب ذکر شده است.تضمین بنده اینست که فقط و فقط به این کتب مراجعه کنید و مطلقا برای ازمون وکالت و دکتری به هیچ منبع دیگری مراجعه نکنید.
    از مطالعه تمام کتب دفتری تهیه کنید که حاوی خلاصه رئوس و مطالب مهم باش.مطلقا هرگز از تست تالیفی استفاده ننمایید.

    *دانا معبدی

    1. تخمین رتبه موسسات رو رها کنید… خیلی ها میرن و درصدهای الکی وارد میکنن و کل محاسبات به هم میریزه …. به نظر من کارنامه های پارسال برای مقایسه مطمئن تره….با توجه به اینکه سطح علمی پارسال از سال ۹۰ تا الان بالاترین سطح بوده…. النهایه منتظر نتایج اعلامی باشید

      1. دقیقا سال قبل درصد ها بالاتر از سال های قبل بود حالا یا چون سطح علمی بالا بوده و یا چون سوالات راحت تر بودن. برای مثال سال ۹۳ رتبه ۸۷ میانگینش ۶۹.۳۷ بوده اما سال ۹۴ رتبه ۹۸ میانگینش ۷۰.۹۸ بوده. یعنی ۲.۵ نمره معدل بالاتر بوده اما رتبه ۱۱ تا بیش تر. خودتون دیگه حساب کنید. آقای دانش هم نظرشون اینه که امسال باید نسبت به سال قبل معدل پایین تر باشه. خود من هم همین نظرو دارم.

          1. در ضمن من براتون لینک ثبت نام توی سامانه تخمین رتبه چتر دانش رو گذاشتم ولی مدیر حذف کرده.

          2. آقای لام. از کف معدل کمی نگرانم. تصورم اینه که کف معدل امسال بیاد بالا. اما اگه همون کف پارسال باشه به تهران امیدوارم. اگه تهران بیفتم و کلی دعات میکنم.!!
            بابت لینک هم ممنون . رفتم و انجام شد. مرسی

    2. به نظر ۶ یا ۷ نفر اول که در تخمین رتبه چتردانش شرکت کردن و میانگینشون بالای ۸۸ درصد هست، فقط خواستن آرزوهاشون را بگن!

      1. آره دقیقن، شایدم قصدشون متشنج کردن جو بوده ، من که بعید میدونم معدل رتبه ی ۱ کشور امسال معدلش از ۸۲بیشتر باشه .

    3. بچه ها از فردا(( شنبه))) با ایلنا واسکودا تماس بگیرید. منم حتما تماس میگیرم اماخب یک دست صدانداره. دوستی نیاد بگه چه عجله ای دارین!!! چون من عجله دارم از بلاتکلیفی خوشم نمیاد پس این کامنت و برای دوستانی میزارم که همچون من دوس دارن نتایج زودبیاد.

  6. سلام هم رشته ای های عزیزو محترم.
    امیدوارم دلتون اروم باشه و به نتیجه ی دلخواه برسید به امید خدای.
    دوستان کسی میدونه کف معدل خوزستان امسال ممکن چند باشه؟؟میانگین درصد چطور؟
    مرسی

    1. سلام دوستان
      با توجه به میانگین های اعلامی در همین صفحه که اکثراً در محدوده ۶۰ هستن و در نظر گرفتن شرایط سال گذشته به نظر میاد در کلیه کانون ها معدل پارسال و امسال تفاوت چندانی نداشته باشه…البته کاهش ظرفیت رو هم باید در نظر گرفت…مثل کانون مرکز که رتبه ۱۰۰۰ پارسال با معدل ۱۱ دست یافتنی بود و رتبه ۶۰۰ با معدل ۱۲.۵۰…. همچنین با توجه به درصد های اعلامی دوستان انگار آزمون امسال اونجور که میگن آسون نبوده…. مدنی و تجارت که خیلی نص محور بود اما همون نص ها هم دقت لازم داشت…کسی که کتاب قانون رو ریز به ریز نخونده بود و تو حافظه اش نمونده بود نمیتونست جواب بده…حتی قانون خاص ها رو هم از ریزترین نکته های متن قانون انتخاب کرده بودن….

    2. با سلام و احترام خدمت دوستان، من سه سال هست آزمون وکالت شرکت می کنم و هر بار ۷۵۰ ساعت مطالعه دارم و هر سال هم نتیجه ی مشابه می گیرم و قبول نمیشم امسال آ.د.ک رو ۸۶.۶۶ درصد، ق.ت ۷۳.۳۳ درصد، آ.د.م ۶۶.۶۶ درصد، جزا ۴۰ درصد، اصول ۲۰ درصد و قانون مدنی ۳۰ درصد زدم.
      من مشکلم فقط ق. م هست برخی دوستان راهنمایی کردند که نظم کنونی بخونم که از محضرشون سپاسگذارم
      از عزیزانی که مدنی رو بالای هفتاد درصد زدند تقاضا دارم اگه منابع دیگری مد نظرشون هست منابع مطالعاتی شون رو معرفی کنند.
      با تشکر و تجدید احترام

      1. آقا کامران مدنی بسیار مفهومی هست و مفاهیم مشابه توی قانون زیاده و فهمیدن ارتباط ماده ها اهمیت داره. شما از همین الان شروع کن چند بار قانون مدنی رو مرور کن بعد ببین چه ماده هایی مفاهیمش برات شبیه به همه اونوقت مقایسه کن. مثلا اگر توی اجاره نگاه کنی مواد شبیه زیاد وجود داره. از تست هم غافل نشو. میگن تست قربانی خوبه. من خودم وقت نکردم تست بزنم. کتاب نظم دکتر کاتوزیان واقعا برای آزمون کافیه. خودت رو زیاد درگیر کتاب نکن. در ضمن اگر واقعا سه ساله دارید می خونید آیین دادرسی مدنی تون هم جای پیشرفت داره. اونم چیزای مشابه زیاد داره. باید مقایسه ای بخونی مثلا ببینی فرجام خواهی توی چی با تجدید نظر خواهی فرق داره. چون از همین موارد مشابه زیاد سوال میدن.

      2. دوست عزیز سلام منم مدنی مشکل داشتم امسال جزوه دکترشهبازی وتستاشون وخوندم عالی بود در آزمون با کمی بی دقتی ۶۱.۶۶ زدم که همونم مدیون جزوه+نظم هستم

      3. فایل صوتی دکتر شهبازی رو به نظرم باید حدود شش یا هفت بار دوره کنید و بعد برید سراغ نظم و مطالعه نظم اینطوری آسان خواهد بود
        فایل ها رو هم باید همه جا گوش کنید

  7. دوستان شرمنده اونایی که اصول فقه درصد بالایی زدن امثال سوالا از کدوم کتاب اومده بود؟

    1. ملاک دکتر محمدی است ولی اصول فقه راباید فهمید و یاد گرفت تا بتوانیم به سوالات اصول پاسخ بدهیم.

      1. وکالت ۹۵ رو منم تایید می کنم. یک بار بفهمید دیگه یادتون نمیره.اصلا حفظی نیست این درس باورتون میشه من امسال اصول نخوندم . چون پارسال خوب یاد گرفته بودم.

    2. اصول فقه کاربردی جلدین ۱ و ۳.
      اصول فقه اسدالله لطفی هر ۳ جلد.
      اصول فقه دانشگاه پیام نور هر ۳ جلد.

      دوستان دقت فرمایید کتب تعمدا بر اساس اهمیت بترتیب ذکر شده است.تضمین بنده اینست که فقط و فقط به این کتب مراجعه کنید و مطلقا برای ازمون وکالت و دکتری به هیچ منبع دیگری مراجعه نکنید.

      دانا معبدی

    3. الف- اصول فقه کاربردی جلدین ۱ و ۳از آقایان قافی و … نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
      ب- اصول فقه اسدالله لطفی هر ۳ جلد نشر جنگل .
      ج- اصول فقه دانشگاه پیام نور هر ۳ جلد از انتشارات دانشگاه پیام نور.

      *دوستان دقت فرمایید کتب تعمدا بر اساس اهمیت بترتیب ذکر شده است.تضمین بنده اینست که فقط و فقط به این کتب مراجعه کنید و مطلقا برای ازمون وکالت و دکتری به هیچ منبع دیگری مراجعه نکنید.

      *دانا معبدی

  8. دوستان میشه راهنمایی بکنید چطور توی تخمین رتبه چتر دانش شرکت کردید؟
    لینکشو میشه اینجا بذارید
    من هر چی میگردم چتر دانش یه تخمین رتبه واسه سال ۹۴ هست.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. برو توی سایت چتر دانش همون بالای صفحه درشت و قرمز رنگ خودنمایی می کنه
      در ضمن بر اساس کلید سنجش هم هست.

    2. دوست عزیز داخل گوگل سرچ کن چتردانش ، صفحه رو که باز کردی دو تا کادر کوچیک زرد یا نارنجی رنگ بالای صفحه هس ، یکیش نوشته ثبت نام در آزمون تخمین رتبه بر اساس کلید اسکودا و کادر سمت چپ نوشته شرکت در آزمون تخمین رتبه ، اول کادر راست بزن و مشخصاتتو ثبت کن بعد واست ی اس میاد که کد کاربریتو بهت میده ، اسو که گرفتی این بار کادر یمت چپ میزنی و تازمون اینترنتی میزنی و کارنامتو ثبت میکنی بعد از همین کادر سمت چپ کارنامتو میتونی چک کنی ، بازم اگه جاییش رفع ابهام نشد حتمن سوال کن توضیح بدم

  9. اقای سید کاظم دانش سلام شمارو مخاطب قرار دادم چون از نحوه جوابگویی وشخصیت والاتون در برخورد با اینهمه متقاضی پر استرس و سردرگم لذت بردم بارها پیام گذاشتم ولی خوب مورد لطف هیچکدام از دوستان قرار نگرفت از شما میپرسم ب نظر شما مثلا تو کانون البرز با این وضعیت ازمونامسال و اخباری ک ازنحوه پاسخگویی متقاضیان میرسه کف معدل میره برا بالای دوازده و نیم؟؟؟؟ یعنی انقد اوضاع خوبه؟؟؟؟ یعنی از شیش تا درس همه حداقل پنج درسو بالای هفتاد هشتاد درصد زدن؟؟؟ کسی مثل من با معدل دوازده و سی واقعا باید بره ب امید سال بعد؟؟؟ توروخدا ج بدین

    1. سلام الله علیکم=====بااحترام وسپاس ازمحبت شماهمکارعزیز….کف معدل درالبرز ۸۰/۱۱تا ۱۲ بایدباشد…..شرایط مطلوب نخواهدبود..فرضاسوالات اصول دروهله نخست وجزا ومدنی سرنوشت سازترخواهدبودوبعدا-د-کیفری وتجارت وا-د-مدنی ..شماپذیرفته شدید..به لطف وخواست باریتعالی—–سیددانش

      1. سلام سید دانش من معدل ۱۲ اصفهان هستم کارگرم خرج دوتا خانواده رو میدم که سه نفرشون برادر خواهر یتیم هستن کارگری میکنم با وقت ۳ ساعت درروز معدلم ۱۲ شد آیا به جد امیدی هست

        1. سلام….منم کارگری کرده ام وشانسی وپفک وبستنی آلایسگاه یخی دربچگی فروخته ام وافتخاراست نان حلال خوردن …شیرین ترین وزیباترین لحظات حمایت ازیتیمان است خداوندسرپرستی ایتام راخودش متقبل گردیده پس شکوه وعظمت کارشماخدایی است…شماوارثان به حق زمین هستید..ظهوراوتنهاراه نجات است —-برادرعزیزم افتخارمیکنم پاسخ شمارامیدهم—–شماقطعاقبولیدوازخداوندمیخواهم ب شماعزت وروزی زیاددهد—-سیددانش

  10. با عرض سلام وخسته نباشید به آقای هوشیار وهمه زحمتکشان سایت اختبار. اقای هوشیار شما رو به خدا لطف کنید وبگید با معدل ۱۲ میشه کانون مازندران قبول شد؟ با سپاس از لطف شما.

    1. دوستان سلام
      امسال کف معدل ها رو جزا میاره پایین و از طرفی کسانی که جزا رو خوب زدن تراز خوبی رو از این درس میگیرن….البته اونجور که شواهد نشون میده اکثر داوطلبان در درس جزا وضعیت مشابهی دارن و نتونستن درصد خوبی کسب کنند، حتی در خیلی موارد درصد درس مدنی دوستان از درس جزا بالاتره….

  11. دوستان اگه کسی از کانون گلستان اینجا حضور داره لطفن ابراز وجود کنه و معدلشو بگه، سپاس

    1. نگار خانم
      با معدل ۱۴/۶۰ دیگه نگران چی هستی خاهر من. خودتی و خودت؛ از الان واسه خودت تفریح کن. با دوستات برو «ناهارخوران» و… . من سه ماه سربازیم اونجا بود (آق قلا) استان سرسبز و زیبا. بهترین جا واسه کساییه که معدل ۱۴/۶۰ آوردن!!

      1. سلام آقا امین ، ممنون بابت دلگرمی هاتون انشالله که شمام قبول میشین ، ولا نگرانی جز لاینفکه آزمون وکالت تا زمان اعلام نتایجه، بازم ، نمیتونم برم ناهار خوران الان آخه مشهدیم و متواری شده به کانون گلستان، بازم سپاس از شما دوست عزیز و آرزوی موفقیت .

        1. واقعا نامردی که می یای اینجا امتحان میدی !! خوب شهر خودتون امتحان میدادی چی می شد اینجا خودش هزار تا بی کاره داره واقعا باید همه شهر ها بومی بشه

  12. جالبه ازمون امسال توزنجان یکی میانگینش ۹۵ بوده این باعقل جور در نمیاد جزا۹۵ زده من که هرکاری میکنم نمیتونم این موضوع رو هضمش کنم

    1. در تخمین رتبه این میانگین را اعلام کرده یا شما ایشان راشخصا میشناسید؟اگر در تخمین رتبه باشه خیلی به این مورد نمیتوان اعتماد کرد

    2. تو کانون زنجان امسال یک بسته از سوالات قبل از آزمون مفقود شده بوده… احتمالا همون شخصی که اون بسته رو پیچونده ۹۵ زده…. ، اقلا ۵ درصد کمتر میزدی تابلو نمیشد

  13. و جا داره اینجا از دست اندرکاران عزیز سایت اختبار که تو این شرایط پر از استرس حتی تو این تایم شب کنارمون هستن تشکر ویژه عرض کنم و بهشون خسته نباشید بگم ، آقای هوشیار و خانم زنده دل عزیز سپاس بابت حضور و همکاری گرم و صمیمانتون، اجرتون با خدا .

    1. سلام..دوستان با ای درصدا تو کرمان امید قبولی هست..مدنی ۳۵درصد ایین دادم۵۲درصد.کیفری ۸۰درصد تجارت ۷۵درصدجزا ۵۵درصد اصول۳۰درصد

      1. توکل بر خدا داشته باشید.و تا زمان اعلام نتایج صبر کنید نهایت تا چندروز دیگه همه چیز معلوم میشه.پس تا اون زمان نگران نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا