زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری:

ایرادها نسبت به سؤال های آزمون، تقریباً وارد نیست

تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری(اسکودا) با بیان اینکه هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست، گفت: خبر تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز سه شنبه ۷ دی ماه، دربارۀ زمان اعلام نتایج آزمون وکالت افزود: تأخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت به دلیل احتیاط هایی است که بخاطر حفظ حقوق داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت ۵ آذرماه امسال انجام شده است. پایگاه خبری اختبار کلیه موارد مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت را در صفحه آزمون وکالت  درج می کند.

وی پیش تر گفته بود که نتیجه آزمون وکالت، در فرصت معقولی بعد از انتشار کلید اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ادامه داد: دفترچه آزمون به همراه کلید آزمون، روز پنجم دی ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و به داوطلبان فرصت داده شد تا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت سؤال های خود را به طور مکتوب برای اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ارسال کنند.

کشاورز اظهار کرد: با وجود اطمینان از اینکه تقریباً ایرادهای مطرح شده وارد نیست، اما در نهایت احتیاط، موضوعات یاد شده بررسی می شود.

وی در مورد زمان دقیق اعلام نتایج گفت: پیش از این برآورد زمانی اعلام نتایج یک ماه پس از برگزاری زمان آزمون بود، اما برای دقت بیشتر در اعلام نتایج، تاریخ دقیقی را اعلام نمی کنم.

کشاورز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در حوزه برگزاری آزمون در زنجان، یکی از پاکت های سؤال های آزمون مفقود شده و شخصی که سؤالات ِ متعلق به او موجود نبوده، مجبور می شود تا با دفترچۀ یکی از غایبین در آزمون شرکت کند و این مورد به گفتۀ حاضرین در جلسه، صورت جلسه نیز شده است، افزود: این موضوع صحت ندارد و تا این لحظه خبری مبنی بر این مسئله دریافت نکرده ام.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۷۶ دیدگاه ها

  1. چرا بچه ها دارن خودشون رو با کف قبولیای فلان موسسه میسنجن پارسال هم کف قبولی اعلام کرد ولی درست در نیومد .

    موسسات الان قصدشون اینه این وسط تبلیغ کنن بتونن دانشجوی بیشتری رو جذب کنن
    بچه های عزیز داوطلبا نخبه تر نشدن پس فقط یه کم کف قبولی با پارسال فرق داره اونم به خاطر کم شدن ظرفیتها وگرنه بار علمی بچه ها همون هست که بوده
    فقط موندم این وسط موسسات چیکاره هستن کاش محدود بشن الان بعضیاشون مدعی هستن سوالا از کتابهای ماست یا از جزوات ماست عجبا!!!!!!!!!!!!!

  2. سلام لطفا جواب بدید بادرصد های
    مدنی۷۷
    ا م۵۵
    تجارت۶۲
    جزا۵۵
    ا ک۷۰
    اصول۴۵
    امکان قبولی در البرز هست؟

    1. الان اون اقای ناشناسی که معدلهای ۱۵ و نا امید میکنه میاد جوابتونو میده!!!!!!!!

  3. حتماً مطالعه شود و نظر دهید. با تشکر

    سلام دوستان بعضی از موسسات گفتن که سوال اول حقوق تجارت وکالت ۹۵ یعنی سؤال ۴۱ باید حذف بشه و استدلالشون این هست که :
    هیچ کدام از گزینه ها صحیح نیست و سازمان سنجش و اسکودا گزینه ۴ یعنی به هیچ وجه عمل تجاری محسوب نمیشود را پاسخ درست اعلام کرده ، به هیچ وجه یعنی در هیچ حالتی و در هیچ صورتی این مورد تجاری محسوب نمیشود ولی در حالتی که برای رفع حوائج تجاری باشد که قابل تصور میباشد و ممکن است در حالتی این اتفاق بیفتد به استناد بند۲ ماده ۳ عمل تجاری تبعی محسوب میشود پس گزینه ۴ غلط است و گزینه ۲ به استناد بند ۱ ماده ۳ که گفته کلیه معاملات بین تجار عملیات تجاری تبعی است صحیح است ولی اکثر اساتید در مورد این بند اختلاف نظر دارند و عقیده بر این دارند که همه معاملات را شامل نمیشود مثلا دکتر عرفانی که نظر به گزینه ۴ دارند میگویند گزینه ۲ به این دلیل غلط است که عنصر تکرار در آن وجود ندارد و دکتر فرحناکیان در ص ۳۹ ساده ساز نظر به گزینه ۳ دارند میتوان نتیجه گرفت که این سوال اشتباه یا اختلافی شدید باید حذف شود!!!

      1. مثهه اینکه تو همین جواب اسکودارو زدی
        اینجوری دفاع میکنی
        منم جای تو بودم همین و می گفتم

    1. به نظر سوال باید حذف شود
      به استناد بند ۱ ماده ۳ گزینه ۲ کاملا صحیح است.
      لازم ب ذکر است که آزمون وکیلی نص محور ست و استدلال اساتید در اینجا محل اعتبار نیست بنابراین استدلال آقایان فرحناکیان و عرفانیان هرچند هم درست باشد در اینجا اعتباری ندارد

    2. با سلام؛ متاسفانه گزینه اعلام شده برای سوال ۴۱ کاملا غلط می‌باشد. دلیل این امر هم استنباط غلط برخی علمای حقوق از قانون است.متاسفانه ضعف داشتن در علم اصول در چنین مواردی نمود پیدا می‌کند.
      نظر به عام بودن بند ۱ ماده ۳ ق.ت، کلیه معاملات تجار و کسبه(مانند فروشگاه لوازم خانگی) تجارتی محسوب می‌شود. قانون گزار به صراحت تمام آمده و معامله تاجر و کسبه را در هر حالتی( تاکید می‌کنم در هر جالتی یعنی حتی اگر برای جهیزیه دختر خود از کسبه خرید کند) عمل تجارتی دانسته است. در اصول به این جمله عام گفته می‌شود، یعنی شامل تمامی مصادیق و افرادش می‌شود. جال نقطه اختلاف اساتید کجاست؟
      اساتید محترمی که عمل مطرح شده در سوال را تجاری نمی دانند به این تکیه می‌کنند که ماده ۵ ق.ت مخصص منفصل بند۱ ماده ۳ می‌باشد؛ در حالی که ماده ۵ در بیان تخصیص ماده ۳ نیست! بلکه به صورت عام آمده و یک فرض قاونی را بیان کرده؛ یعنی مقنن برای تمامی معاملات صورت گرفته توسط تاجر (حتی معاملات وی با غیر تاجر، یا معاملات غیر برواتی و…) فرض را بر تجاری بوذدن عمل وی می گزارد، تا هنگامی که غیر تجاری بودن آن ثابت شود، به طور مثال ثابت شود که معامله اش شامل ماده ۳ نمی‌شود. همانطور که فرض قانون برای اشخاص عادی غیر تجاری بودن اعمال آنهاست مگر خلاف آن ثابت شود.
      با احترام.

        1. برخی از حقوقدانان ایرانی از جمله دکتر ستوده تهرانی معاملات غیر تجاری میات تجار و کسبه را تجاری تبعی می دانند. ضمن این که معامله از سوی فروشنده برای رفع حاجت تجاری است.

      1. درست مى فرمایید بند یک ماده ٣ فقط به معاملات بین تجار مى پردازه که عنوان مى کنه مطلقا تجارتیه و از این نظر خاص محسوب مى شود اما ماده ۵ به طور کلى معاملات تاجر رو بیان مى کنه و از این نظر عام هست ، نه تنها عام موخر خاص مقدم رو تخصیص نمى زنه بلکه برعکسه آن صادق است ، بنابراین با استناد به بند یک ماده سه مى توان گفت عمل تجارتیه.

      2. سلام…آفرین…پاسخشمادکوبنده بود….سپاسگزارم..برادرا اصلا این استفاده از*به هیچ وجه *تجاری نیست ..کاملا گزینه را غلط کرد…اصلافرضادرست گفتن تجاری نیست …..پس چراتمام فروض راملاک امرقرارداده…اصلاجهیزیه مشمول حوایج شخصی تاجرعرفا وقانونا وعقلانیست…اول آقایون طراح حوایح شخصی تاجرراتعریف کنندبعدواردمدخل مبحث شوند…..(ازاین به بعدجنبه اجتماعی وفرهنگی رامطرح کرده ام -جهت اطلاع).تاجرجهیزیه چندصدمیلیونی خریدکندحتمامنافعی متعاقباداردمضافاآیین نامه یا؟دیگه ای تصویب کردندکه ازفلان مبلغ به بالا درهرصورت تجاری است..حتماکه نبایدمنفعتی مستقیم نصیب تاجرشود…مسئله تکرارعمل که برخ مطرح میکنند…خوب شایدتاجری ۲دختریا۵دخترویا…داشته باشداینجاتکلیف چیست؟وبیشترخانواده هابیش ازیک دختردارندوتک دخترکمتره…اگرم باشه مامانش واسش ازهمون کودکی وسایل خریدمیکند..وتازه جهیزیه درشهرهای کشورشرایطش یکسان نیست…ونهایتا اصلادرست بگن…بایدحدمتعارف خریدمدنظرم باشه…اکثریت دختران۲۰– میلیون کمتریابیشترجهیزیه اش میشودبخاطرمشکلات مالی پدرویامحروم ازپدرویامادر..وشرایط اقتصادی کشورم که مساعدنیست…تاجری که مهریه سنگین قطعاخریدمیکندرانبایدباطبقات دیگرجامعه یکسان دانست بایدعملش راتجاری ومالیاتش راهم بدهد…تافرهنگ سازی شوددختران جامعه بادیدن این جهیزیه ها دلشان نشکند..وساده زیستی درشروع زندگی مشترک باب شودوتجملات برچیده……

    3. باسمه تعالی–مخاطب محترم آقااحسان فوق العاده عالی ومختصرومفیدمطلب را اداء کردید-سپاسگزارم*نظرحقیربانظرحضرت عالی دریک راستاست–پیشنهادمیدهم دوستان وهمکاران عزیز برخی کامنت های انعکاسی دراین فضای علمی توسط همکاران حقوقدان ،راذخیره ویا نکته برداری کنند…زیراارزش حقوقی مطالب منعکس شده بسیاربالاست…حسین فاطمه دردانه زهراءاطهرکه نسب از دلیران دارد بزرگ شهداءست….سیددانش

  4. موسسه فاخر پاسخش کمترین غلط را با پاسخنامه اسکودا داشت تو سایتشون هست نمیدونم چرا پیام های من را نمیزارین شاید برا اینکه اعتقاد دارم انقدرها هم که میگن سوالات اختلافی نبوده تازه پیام دوستی هم که تعداد غلط بقیه موسسات را گذاشته حذف کردین شاید چون سایتتون قراره برایشون تبلیغ کنه مثل همین الان
    این کارتون باعث میشه با وجود این همه زحمت که میکشین اجازه ندین بچه هاراحت تبادل اطلاعات کنن و پی به حقیقت ببرند اخه نزدیک ۱۰ غلط انم در فضایی بدون استرس وبدون احتساب زمان والبته توسط تیمی که خود راخبره میدونن وبرا اموزشهاشون رقم نجومی میگیرن

    1. یعنی چون پاسخ فاخر شبیه اسکودا بوده اختلافی وجود نداره؟ بقیه موسسات چی؟ بقیه حقوقدانان ایرانی چی؟ مثلا سوال ۴۱ تجارت کاملا بین حقوقدانان ایرانی محل اختلاف است. سوال جزا راجع به مرور زمان هم همین طور و … یک سوال هم برای لب مرزی ها مهم است

      1. قراره چند تا از سوالات جزا حذف بشه. این رو به فال نیک میگیرم. خبرهای رسیده حاکی از تغییرات در کلید است.

  5. سلام دوستان
    اولا شک نداشته باشید که امسال معدل از سال ۹۴ کم تر است ثانیا سوالات جزا خیلی اختلافی و مفهومی و پیچیده بودن همچنین اصول
    مدنی سطح سوالات متوسط به سمت دشوار بود و بقیه سوالات خوب بودن
    ایرادات متاسفانه کارساز نخواهد بود چون اصولا به ایرادات اصلا نگا نمیکنن
    از صمیم قلب برای تک تک شما دوستان آرزوی موفقیت دارم

  6. یکی نون داره دندون نداره. اون یکی دندون داره نون نداره. انشالله قبول بشید ببینید وکلای جوان از بیکاری چه میکشن .قبولی تازه اولشه بعد این مسایل یادتون میره.
    باید اونی که حقشه و خوب درس خونده قبول بشه نه اینکه سالی دوبار ازمون بگیرن
    موسسات حقوقی هم که مثل قارچ در حال روییدن هستن خیلی هم از وکیلا وضعشون بهتره
    من که دعا میکنم به حقتون برسید وکیل بشید اونوقت بعضی چیزارو میفهمید
    یه زمانی شغل وکالت جزء پردرآمد ها بود الان جزء پربیکارها.کسانی رو میشناسم که اگه یه شغل کارمندی براشون پیدا بشه حاضرن کارمند بشن یه حقوقی ثابت بگیرن و واسه پرونده گرفتن این قدر به این درو اون در نزنن.
    چرا یک وکیل تباید مثل یک پزشک تو دفترش بشینه فقط با مشاوره دادن درامده خوبی داشته باشه درحالی که در گذشته میشد.
    از وکلای قدیمی سوال کنید تا بهتون بگن
    چی بگم دیگه خدا درست کنه..کانون خراسان بالای دوازده میشه امیدوار بود.

    1. دوست عزیز باسلام
      روزگار بر وفق مرادتان باد
      شما اصلا جایگاه خوبی برای نوشتن این متن انتخاب نکردین حالا چه کار باشد چه نباشد همه ما آرزویمان رسیدن به کسوت وکالت است بعضی اوقات دندان هم هست نان هم هست قدرت جویدن نیست . این را مد نظر داشته باشید که نداشتن کار برای شما و اطرافیانتان دلیل بر بیکاری وکلا نیست .
      ریشه ای پی به موضوع ببرید نه سطحی و عامی
      پیروز باشید

    2. عیب نداره . وکیل بیکار بهتر از دانشجوی حقوق بیکار و بلاتکلیفه ! صدمات روانی و بالتبع جسمی که بلاتکلیفان می کشن وکلای بیکار نمی کشن . حداقل وکلای بیکار می دونن که از یک پُل لعنتی توی زندگیشون عبور کردند. همین کفایت می کنه و کشمکش روانی براشون ایجاد نمی کنه .

    3. دوست خوب دست بردار
      بر لب جوی نشستی و زیر طروات باد و نیان گل و بوته ها مثل حافظ داری شعر میسرایی
      یکی دندان دارد و……
      یه وکیل من سراغ ندارم حداقل روزی ….نداشته باشه
      در ضمن مگه همه چی پوله .من یکی میخام حداقل به زنم بگم .بابا وکیلم و این شغلمه حالا پرونده نیست چه کنم.اونوقت اونم من و بیشتر دوس داره.میگه خداقل شوهرم داره تلاشش رو میکنه.نه اینکه نشسته گوشه خونه مثل مرغ
      جان من دست به دلمون نذار.

      1. خب شما که هنو وکیل نشدی
        چرا اصن ازدواج کردی
        بعدشم این چه ازدواجیه علاقش به ‍بروانه وکالت وصله

    4. سلام دوست عزیز .
      من حرف شما رو میفهمم که بیکاری یعنی چی؟!
      ولی قبول ندارم علت بیکاری وکلا سابق ورود وکلا جدید به این عرصه است.
      نظر شخصی من اینه که وکیلی که پشت کار داشته باشه وعلم کافی خرج کنه هیچ وقت بیکار نیست.
      قبول کنیم که متاسفانه مثل تمام مشاغل دیگه افرادی از خود وکلا یا طمع زیاد دارن یا پشت کار مناسب ندارن که نمیتونن پرونده بگیرن.
      حالا شما به درد دل ما گوش کن . تو بهترین رشته مملکت تا ارشد درس خوندیم نزدیک به دوسال سعی کردیم که وکالت قبول بشیم یا اینطور سوال بدن که نشه جواب پیدا کرد؟
      چطور میشه که سوالات قبل از سال ۹۲رو میشه همه رو بالای ۸۰ تا ۹۰ زد اما روز به روز عرصه رو برا ماها تنگتر میکنن؟
      با توجه به اینکه هرسال چندهزار نفر به جمعیت حقوق دانان اضافه میشه چرا باید ظرفیت کم بشه ؟
      چرا من با ارشد تا زمانی که وکیل نشدم بیکارم وحتی اندازه عریضه نویس نمیتونم درآمد داشته باشم؟

    5. سلام دوست عزیز ، حرف های شما کاملا درسته!! وکلا مثل سابق درامد ندارند.مسئله اینه که وکیل داریم تا وکیل توی هر رشته ای هم همینطوری بوده اون کسانی که واقعا دانشمند هستند همیشه درامد کافی دارند. درضمن واقعا ظلم که رشته پزشکی با وکالت مقایسه کردن ، چون اکثرا کسانی که درس شون خوبه و در دبیرستان نخبه هستند به تجربه و ریاضی گرایش دارند درصد بسیار اندک و ناچیز هستند که نخبه هستند و به رشته های علوم انسانی گرایش پیدا میکنند.
      یک پزشک باید کنکور تجربه بده به اون سختی این همه نخبه تلاش میکنند که پزشک شن و ۸ سال درس میخونه تازه میشه پزشک عمومی باید طرح بره و اگر داور سازی باشه یا دندان پزشک هزار تا داستان دیگه . و همین زیاد خواهی وکلا که تمایل دارند با ۴ سال درس در یک دانشگاه درجه سه و قبول در ازمون وکالت ، درامد یک دندان پزشک داشته باشند ، منجر به این شده که مردم و جامعه نگاه منفی به وکلا داشته باشند و اونها کسانی فرض کنند دنبال یک فرصت هستند به هر حال اینها که گفتم از ارزش ها و کارامدی وکیل در جامعه کم نمیکنه اما واقعا بی انصافی یک کسی پزشکی خونده با وکالت مقایسه کنیم و انتظار این داشته باشیم که درامد یک پزشک داشته باشیم (البته وکلایی هستند هنر دارند و توانایی دارند دارمد بالاهم دارند )

    6. کاراموز وکالت سلام. تو هر کاری اگه خوب باشیم بی کار نمی مونیم. منظورم خدای نکرده با شما نیست ولی از نزدیک شاهد بازار کار وکالت هستم و بد نیست. شما هم اول کارید قطعا در اینده با شناخت مردم از شما روز از روزتان بهتر خواهد بود. کافی است ۱۰ تا پرونده رو خوب پیگیر باشیدو به نتیجه برسونید . همونا باز پرونده میارن . البته یه کم کارهای فرعی هم برای چاشنی لازم داره. جسارت کردم . عفو کنید.

      1. من مدنی ۲ رو سال ها پیش با علیرضا خان بخشنده پاس کردم ( البته چیزی یاد نگرفتم :D ) شما از همون خانواده اید؟

        در هر صورت تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق حق اینکه به یکی از مشاغل وزین حقوقی برسند رو دارند. اینکه ظرفیت کم است و فلان و فلان بهانه ای بیش نیست. مسئولین بسیار محترمی که زمانی ۲۰۰ نفر ۳۰۰ نفر ورودی در دانشگاه ها رو تصویب می کردن باید فکر خروجی ماجرا رو هم می کردن. الان هم کسی از حقش کوتاه نمیاد و نباید هم بیاد. با احترام

        1. من متاسفم که همین یک کار ( تغییر در حافظه شما) در توانم نیست. والا اقای دکتر ا د م و تجارت و مدنی برای فوق لیسانس تدریس می کنند. حال شما مدنی ۲ که اسانترین مدنی هاست رو نفهمیدید. یادتون باشه ایشون هیات علمی هستند.

          1. خیر دوست عزیز من ورودی سال ۸۴ هستم . آن زمان فقط ایشان مدنی ۲ و ۷ درس می دادند.آدم و تجارت دست بزرگانی چون دکتر مقصودپور و دکتر محسنی بود . بنده به دکتر بخشنده ارادت خاصی دارم . اما نحوه ی تدریشان در مدنی ۲ برایم عجیب و غریب و ناشیانه بود. ایشان کتاب مرحوم امیر ناصر کاتوزیان را بر می داشت و صفحه به صفحه از رویش می خواند و بچه ها گاهی از خواب بیدار می شدند. تعارف نداریم. تا جایی که من می دانم ایشان در تدریس متوسط و ضعیف بودند به نظر من و شنیده هایم در آن زمان حاکی از این بود که در حرفه ی وکالت بسیار موفق . ایشان الان اگر فوق لیسانس تدریس می کنند بسیار هم خوب است و مبارک اما من تجربه ی تاریخی شخص خودم را گفتم و رو ی حرفم هم هستم . ولی یادم می آید در آن زمان مدنی را با دکتر صفا کیش ، دکتر محمد عابدی که به نظرم نبوغ دارند در این درس و دکتر سعیدی یاد گرفتم که بسیار کاربرد داشت برایم . اگر دوری چند ساله از رشته ی حقوق و سربازی نبود قطعا” همان سال وکالت قبول می شدند. به هر حال برای دکتر بخشنده آرزوی سلامتی و پیروزی روز افزون در تدریس و وکالت دارم .با احترام

          2. دوست گرامی ( s) البته در این مورد موافقم عموزاده گرامی از نظر سنی بسیار از افرادی چون استاد صفاکیش که استاد بحق مدنی هستند کوچکتر هستند و اینکه تجربه انسان را پخته می کند . از متانت شما نسبت به اساتید خوشحال شدم و تبریک می گویم. برایتان ارزوی پیروزی روز افزون دارم.

  7. من نمیدونم چرا ایشون هر سال میاد یه تاریخ یه ماهه اعلام میکنه برای اعلام نتایج بعد که ظرف تاریخ اعلامی پر میشه میگن امروز و فردا . مشکل داوطلب طول مدت اعلام نتایج نیست به خدا اگر یه تاریخ دقیق باشه همه بچه ها صبورند ولی این بدقولی ها در شان جامعه حقوقی نیست.

    1. دوست عزیز کلید سوالات منتشر نمیکنن درست ولی اینقدر سوال اختلافی واشتباه هم طرح نکردن

  8. باسلام باحذف سوال۱۱۴کیفری موافقت شده و۵سوال اختلافی ومبهم جزا هم در دست بررسی است ودرصورت حذف سوالاتی از جزا باید منتظر تاخیر۱۵روزه بدلیل تصحیح مجدد اوراق بر اساس کلید جدید وتعیین رتبه بندی جدید باشیم پس دوستان به خدای سبحان توکل کنید خبر حذف سوال کیفری ودر دست بررسی بودن سوالات جزا راجناب آ قای احمد رضا تحریری رتبه یک ازمون قضاوت ۹۵را در کانال تلگرامیش اعلام کرده . سلامتی وموفقیت همه شما دوستان عزیز را از درگاه خداوند منان خواستارم

    1. سلام قرار نیست ۱۱۴ حذف بشه با تاثیر مثبته یعنی اگه کسی غلط زده براش از ۱۹ سوال در نظر می گیرن اگه کسی درست زده نمرشومیگیره

      1. این خیلی خوبه.
        واقعا سوال ۱۱۴ اگر داوطلب آیکیو خوبی داشت و این مطلبو خونده بود راحت گزینه ۴ رو میزد.

    2. قول بهتون میدم که همش حرفه.این حرفها همش برای بیشترشدن بازدیدکنندگان کانالشان میباشد.نتایج ازمون هم هفته اینده صددرصداعلام میشود.

      1. سلام

        دربارۀ سؤالتون، بنا بر بعضی دلایل، ادیتور کامنت ها حذف شده، اما با کدهای html میشه ادیت کرد

        مثلاً برای Bold کردن، متنتون و بین دو تا کد قرار بدین.
        کدها رو میتونین سرچ کنین از اینترنت

        البته سعی می کنیم یک ادیتور ساده تر برای کامنت ها بگذاریم مجدداً

      1. اینقدر سوالات ۴۱ و۴۲ جواباش صحیحه که یک درصد هم امکان حذفش نیست اینقدر که صحیحه. جهیزیه کارشخصیست. مطلقا تجاری نیست. تمام. حالا منتظر حذف باشید

  9. سلام

    اختبار عزیز شما زحمت بکش دوستانی که معدل میگن و میگن با این معدل قبولیم با نه و درصدارو پیام و نظرشون رو تایید نکن
    بابا من از بس اومدم نظرات رو بخونم همش معدل و درصد بود خسته شدم
    حالا که خودتون رعایت حقوق دیگران رو نمیکنین دست به دامان اختبار میشیم
    لطفا نظراتی که معدل و درصد هست رو منتشر نکنین

    ممنونیم

    1. سلام

      متأسفانه تأیید نکردن این نظرات مقدور نیست

      نگران هستند همگی و باید مدارا کرد دیگه

      حتی در تلگرام هم مرتب برای ما درصد می فرستند و وقتی هم جواب می دیم که قابل پیش بینی نیست، دوستان دلگیر میشن.

       

      1. خانم زنده دل باسلام کامنتی فرستادم دوباره که نمیذارینش ادرس وب سایت اقای روحانی را دادمگفتم بچه ها همو برن اونجا شاید برامان کاری بکنه وب سایت اقای روحانی قسمت درباره من تیتر اخر تماس با من کانت بذارن واعتراض کنن به این مشکلات موجود ولی شما نمیذارین بهترین راه برای رساندن اعتراض به گوش مسئولینه که اقای روحانی هم خودش وکیله ومشکلاتودرک میکنن

    2. الفرد گچکار به نظر من به جای اینکه از اختبار بخواین چی و نشر بده وچی و نشر نده خودتون ازخودتون شروع کنید به درصدها ومعدلها که میرسید نخونید. و رد بشید.

  10. انصافا یعنی قرار امسال با معدل ۱۳.۶۹ در کانون البرز قبول نشم؟جدا؟
    کسی میدونه کف البرز امسال چنده؟

    1. اقا یا خانوم الف کسی که نمیدونه سقف معدل چنده چون همه شرکت کننده ها بلید شرکت کنن تا بشه معدل گرفت من نمیدونم چطور معدل میگیرین شما..خب صبرکنین ج بیاد

  11. فقط خودماهایی ک ازمون دادیم حال خودمون رو درک میکنیم و کسایی ک بیشتر خوندن امید به قبولی دارن حالشون بدتره امیدوارم حقی پایمال نشه چون اگربشه نه قابل اثباته نه قابل جبران نتایجم زودتر بدن

  12. سلام دوستان ..
    شما که معدلتون بالای ۱۲/۵۰ هستش مسلما قبولید
    کف معدل قبولی ۱۱/۵۰ به بالاست طبق تجربیات دوساله من
    جناب اقای کشاورز اگر فرزند دلبند شما در این آزمون بود این طور براحتی از فشارها واسترس ها و بیکاری و بیخوابیهاش میگذشتین واقعا ؟

    1. بچه خود کشاورز اگه می خاست وکیل شه
      اصلا امتحان نمی داد که بخاد بهش استرس وارد شه

  13. جنابتان که هیچ استرسی ندارید.حالا زمان اعلام نتیجه معلوم باشه یا نه چه فرقی داره.
    سایتون مستدام

    1. با سلام و احترام، اینجانب با درصد های ق.م ۸۵ آ.د.م ۸۶.۶۶ ق.ت ۸۳.۳۳ اصول ۶۰ جزا ۶۸ آ.د.م ۹۳
      امیدی به قبولی در کانون مرکز دارم ممنون میشم راهنمایی فرمائید با تشکر و تجدید احترام

      1. سلام . شما اومدید سوال کنید یا دل بقیه رو بسوزونید ؟ خوب معلومه با این درصدها قبولی اخوی

    1. سلام
      من با معدل ۱۳.۵ شک دارم البرز قبولم یا نه.نظرتون چیه؟
      شما با ۱۲.۵ ماشالله خوب اعماد بنفس دارید.
      ضمنا حتما توی سایت فاضل معدل گیری کن.
      جواب و رتبتو برام بزار لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا