زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری شورای عالی کارشناسان ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری – شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش اختبار، شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در اطلاعیه‌ای بدون اشاره به جزییات بیشتر زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۳ را ۲۴ تا ۳۰ آبان اعلام کرد. زمان برگزاری آزمون نیز ۲۱ دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

لازم به ذکر است در سال ۱۴۰۳ دو آزمون کارشناسی رسمی دادگستری برگزار می‌شود؛ اولین آزمون مربوط به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاران قوه قضاییه است.

ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز دوشنبه ۲۶ شهریور ادامه دارد. تاریخ برگزاری نیز روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ است.

بیشتر بخوانید:

آزمون دیگر مربوط به شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری است که در دی‌ماه برگزار می‌شود.

منابع و سوالات آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ مطابق دفترچه راهنما آزمون علاوه بر منابع و سوالات تخصصی مرتبط با رشته، شامل سوالات و مواد امتحانی مشترک کلیه رشته ها از قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری می‌باشد. بنابراین متقاضیان پروانه کارشناسی رسمی دادگستری علاوه بر تسلط به تخصص مرتبط با رشته خود با قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری حاکم در محاکم و نظام حقوقی ایران نیز آشنا باشند و آن را مطالعه کنند.

کتاب «قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری-سیاوش هوشیار» منطبق بر منابع مشترک کلیه رشته ها کارشناسی رسمی دادگستری با آخرین اصلاحات و الحاقات همراه با نمونه سوالات آزمونی می‌باشد. بنابراین علاوه بر شرح و ارائه کامل مواد امتحانی مشترک کلیه رشته‌ها آزمون کارشناسی رسمی دادگستری که مورد نیاز کلیه کارشناسان رسمی دادگستری در جهت آشنایی با قوانین و مقررات این حوزه است، داوطلبان میتوانند با سوالات آزمونی مرتبط با قوانین و مقررات را همراه با پاسخ تشریحی داشته باشند.

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری هوشیار

خروج از نسخه موبایل