سامانه ۱۲۸ برای «فوریت‌های اداری» شروع‌به‌کار می‌کند

پایگاه خبری اختبار- طرح فوریت های اداری از هفته جاری به صورت پایلوت در یکی از استان‌های کشور شروع به کار می‌کند.

به گزارش اختبار، علاءالدین رفیع زاده، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در معرفی طرح فوریت های اداری گفت: همان‌گونه که از اسم این طرح پیداست، به نوعی تحقق مصداق شعار رییس‌جمهور محترم مبنی بر «صدای بی صدایان» در حوزه خدمات اداری خواهد بود.

وی ادامه داد: بنای ما این است که مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی هر مشکلی که در فرایند ارائه خدمات، احساس می‌کنند برای حل آنی و لحظه‌ای آن در قالب این سیستم به ما اطلاع بدهند و ما بلافاصله رسیدگی خواهیم کرد و بازخورد آن را نیز بلافاصله به مردم خواهیم داد.

معاون رییس‌جمهور احساس مردم در مورد پای کار بودن دولت در ارائه خدمات را از اهداف این طرح برشمرد و تأکید کرد: ارائه خدمات وظیفه اساسی دولت است و مردم حق دارند خدمات مناسبی را دریافت کنند.

رفیع زاده این طرح را مطالبه بسیاری از مردم و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: خروجی بسیاری از برنامه‌های اصلاح نظام اداری در اینجا خودش را باید نشان بدهد. اگر ما در مرحله ارائه خدمات اداری به مردم، خروجی اصلاحات نظام اداری را نبینیم، به معنای آن است که ما در واقع کاری انجام نداده‌ایم. رضایت مردم از خدمات دولتی، خروجی نهایی کار همکاران ما در دولت و نظام اداری است.

معاون رئیس جمهور در ادامه یادآور شد: در قالب این طرح نارضایتی مردم از طریق سامانه تلفن گویا اطلاع‌رسانی می‌شود تا نماینده ادارات در قالب پلیس اداری در مسئله مورد نظر ورود پیدا کرده و موانع و مشکلات را بر مبنای درست و راهکارهای منطقی رفع کنند.

رفیع‌زاده تصریح کرد: در قالب این طرح تلاش می‌کنیم تا نارضایتی‌های مردم را به حداقل رسانده و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف ارتقا دهیم.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا