شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی
شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی
پایگاه خبری اختبار – مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه با صدو راطلاعیه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را اعلام کرد.
ثبت نام فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۱۳۹۵ از اول تیرماه ۱۳۹۵ آغاز شده است.
اطلاعیه شماره ۲ – شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی
شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه
۳- تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۵- عدم سوء پیشینه کیفری
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
۷- توانایی جسمی و روحی لازم
شرایط اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:
۱- دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه
۲- داشتن حداقل بیست و پنج سال سن
۳- دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط
۴- دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه
علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی فوق، افرادی که دارای سوابق خدمتی تایید شده باشند به تشخیص اداره کل خدمات قضایی، در اولویت قرار دارند.
توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد:
۱- وکلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ و کارشناسان رسمی دادگستری
۲- قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است
۳- شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده ۲ قانون تجارت
۴- کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیر دولتی
سلام. بعد از انجام ثبت نام چکاری باید انجام دهیم؟! نیاز به پر کردن اوراق خاصی است؟
شاید کار حقوقی باشه مثلاً مشاور حقوقی یکی از ادارات بصورت قراردادی و یا سابقه کار در شورای حل اختلاف
منظور از ۵ سال سابقه کار مرتبط چیست؟