شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

پایگاه خبری اختبار – مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه با صدو راطلاعیه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را اعلام کرد.

ثبت نام فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۱۳۹۵ از اول تیرماه ۱۳۹۵ آغاز شده است.

 

اطلاعیه شماره ۲ – شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:

۱-    تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲-    التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه

۳-    تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی

۴-    عدم اعتیاد به مواد مخدر

۵-    عدم سوء پیشینه کیفری

۶-    دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

۷-    توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است:

۱-    دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه

۲-    داشتن حداقل بیست و پنج سال سن

۳-    دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط

۴-    دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه

علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی فوق، افرادی که دارای سوابق خدمتی تایید شده باشند به تشخیص اداره کل خدمات قضایی، در اولویت قرار دارند.

توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد:

۱-    وکلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ و کارشناسان رسمی دادگستری

۲-    قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است

۳-    شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده ۲ قانون تجارت

۴-    کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیر دولتی

خروج از نسخه موبایل