شرکت قبول‌شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در آزمون ۱۴۰۴ مجاز اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- معاون حقوقی رئیس‌ جمهور: برای دانشجویانی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنکور ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ با مشکل روبه‌رو شده بودند اعلام کردیم شرکت دانشجویان بلامانع است.

به گزارش اختبار، مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس‌ جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت اظهارکرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری در پی مراجعه دانشجویانی که برای کنکور سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ با مشکل مواجه شده بودند، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی حقوقی کردیم، لذا رسماً و کتباً اعلام کردیم که شرکت این دانشجویان بلامانع است و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاریخ اجرایی ۱۴۰۴ خواهد بود.

وی افزود: بنابراین کسانی که در کنکور ۱۴۰۳ شرکت کرده بودند مجوز شرکت را داشته و منع آنها برداشته شد.

گفتی است پیش از این سازمان سنجش آموزش اعلام کرده بود پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه آموزش رایگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند.

این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۵ و بعد از آن، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند.

روز گذشته سخنگوی دولت گفته بود رئیس‌جمهور دستور حل مشکل این دسته از داوطلبان را داده است.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام من ارشد روزانه قبول شدم اما ثبت نام نکردم الان سیستم به من اجازه ثبت نام نمیده!! ۵۲۰ ت فقط دادم برا ثبت نام الانم نمیتونم ثبت نام کنم. الان باید چکار کنم امشب هم آخرین مهلت ثبت نامه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا