صدور مجوز استخدام ۴۰۰ نفر در سازمان تعزیرات حکومتی

پایگاه خبری اختبار- احمد اصانلو از صدور مجوز استخدام ۴۰۰ نفر در سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، احمد اصانلو (رییس پیشین سازمان تعزیرات حکومتی) در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان تعزیرات گفت: سه سال قبل در همین ایام خدمت دوستان رسیدیم. پیگیر آمدن در این سازمان نبودم. دکتر رحیمی ما را صدا زدند و امر کردند. در این سه سال بنده و همکارانم‌ کم‌کاری نداشتیم. سختی های کار در این سه سال زیاد بود و دیشب برای اولین بار راحت خوابیدم،.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای ما در این مدت تسهیل دسترسی مردم به خدمات سازمان تعزیرات بود. ‌ الان سامانه ۱۳۵ ما آماده دریافت شکایات مردم است. ‌ راهبرد بعدی ما ساماندهی تبدیل وضعیت استخدامی بود.

اصانلو افزود: در این مدت برای ارتقای سرمایه انسانی و نظام ارتقای رتبه بندی مشکلات جدی داشتیم و بزرگترین مشکل ما در این سه سال که به لطف خدا حل شد؛ این بود که ساختار سازمان تعزیرات مورد تایید سازمان استخدامی نبود و برهمین اساس مجوز جذب نیروی انسانی و توسعه تعزیرات در شهرستان‌ها با این مشکل گره خورده بود که بعد از ۲۸ سال حل شد و جایگاه تعزیرات در میان دستگاه‌های اجرایی نهادینه شد و مجوز استخدام ۴۰۰ نفر اعم از رییس شعبه و کادر اداری را گرفتیم و تمام مراحلش طی شد و الان منتظر مجوز آگهی و آزمون استخدامی هستیم. اکنون  سازمان استخدامی روسای شعب ما را به عنوان پست تخصصی پذیرفته است.

بیشتر بخوانید:

خروج از نسخه موبایل