نشانی سایت ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را خواهند داشت

پایگاه خبری اختبار-با گذشت دو روز از آغاز مهلت ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به‌نظر می‌رسد همچنان برخی داوطلبان در تکمیل فرایند ثبت‌نام خود با مشکل روبرو هستند.

به گزارش اختبار، ثبت‌نام آزمون سال ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه از روز گذشته در سایت مرکز سنجش دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://sanjesh.pnu.ac.ir/ آغاز شده است اما آنطور که برخی داوطلبان اظهار می‌کنند مشکلاتی مانند بروز خطا در میانه ثبت‌نام یا عدم ارائه پرینت ثبت‌نام رخ داده است که به‌نظر می‌رسد ناشی از ضعف زیرساختی وب‌سایت مربوطه باشد.

برخی دیگر از داوطلبان هنوز در حال جستجو برای نشانی سایت ثبت‌نام هستند و ثبت‌نام آزمون در سایت دانشگاه پیام نور باعث سردرگمی آنها شده است.

در همین حال رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در استوری حساب اینستاگرام خود از داوطلبان خواست تا زمان حل مشکل شکیبا باشند.

او همچنین در پاسخ کامنت‌های داوطلبان در صفحه شخصی خود اعلام کرد که امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان در نیمه دوم آبان فراهم خواهد شد و کسانی که در فرایند ثبت‌نام خود با خطا یا اشکالی مواجه شده‌اند در فرصت بعدی می‌توانند این اطلاعات را ویرایش کنند.

باتوجه به اینکه به نظر می‌رسد مشکلات سامانه ثبت‌نام در حال برطرف شدن است و مهلت ثبت‌نام نیز تا ۸ آبان ادامه دارد، به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای آتی موکول کنند.

 

برای ورود به سامانه ثبت‌نام اینجا کلیک کنید

برای خواندن اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از ضوابط سهمیه ایثارگری در این آزمون اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۹۱ دیدگاه ها

  1. سلام .متاسفانه ثبت نام ازمرحله ی اطلاعات تحصیلی بالاترنمیره چکاربایدکنم.ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

  2. سلام
    با موفقیت و بدون اشکال ثبت نام انجام گردید فقط بهتر بود مدارک ارسالی دیده میشد تا اشتباهی فرستاده نشود.

  3. سلام سرکار خانم زنده دل
    با توجه به تغییر زمان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری به ۱۳۹۸.۹.۲۹ و همزمانی با آزمون مرکز وکلا آیا برای داوطلبان رشته حقوق در هر دو آزمون ثبت نام کرده اند یعنی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی(تعیین نفقه. ثبت علائم و اختراعات و امور ثبتی) ثبت نام کرده اند تدبیری اندیشیده شده است. ممنون میشوم پیگیری کنید.

      1. من نمبتونم ثبت نام کنم شماره پرونده گرفتم ولی دیگه صفحه برای تکمیل مشخصات شخصی لود نمیشه کسی اینجا هس برا من ثبت نام کنه لطفا؟ ممنون از شما خانمها و اقایونی که میگید سرعت بالاس من ۳ روزه نمیتونم

    1. یعنی واقعا متاسفم با این سایت مسخره ثبت نامتون.آخه دانشگاه پیام نور هم دانشگاه شد که پروسه به این مهمی ثبت نام رو دادین پیام نور؟؟؟؟؟؟؟همین کارارو میکنید که دنیا به ریشمون می خندن.آقای رییس کانون لطفا این سایت مسخره ثبت نام رو درستش کنید.به هیچ عنوان ثبت نام نمی شه کرد.از هیچ مرورگری.سایزمونم درسته دوست عزیز.

      1. اقای رییس کانون؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
        واقعا متاسفم براتون پیام نور دانشگاه نیست؟ واقعا متاسفم…
        پیام نور بهترینه سایتم خوبه ثبت نامم راحته.شما بلد نیستین

  4. سلام
    مدارک در مرحله بارگذاری میمونن کامل آپلو نمیشه و به مرجله بعدی نمیره
    چیکار کنیم؟

      1. سایت مشکلی ندارد.آنجا که فکر می کنید در آپلود مانده در حقیقت نمانده به محض کلیک آپلود انجام می شود.دوستان دارند اشتباه می کنند احتمالا به آن خط قرمزی که بالای صفحه ظاهر است توجه می کنند و چون نصفه است فکر می کنند آپلود نیمه کاره است. آن خط قرمز نشان اپلود نیست. اشتباه نکنید.خانم زنده دل لطفا دوستان را اگاه بفرمایید.

    1. مشکل خاصی نداشت بسیار هم سریع است.احتمالا شما درست عمل نمی کنید.از سایت سنجش هم دقیق تر و سریع تر است.تعجب می کنم از گفته دوستان.

      1. سلام حتما متظورتون این ثبت نام مرکز وکلا نبوده وگرنه با صحبت های مسولین مرکز و وجود مشکلات سایت گفته های شما جای تعجب داره.

    1. گویا شناختی از مجموعه سنجش دانشگاه پیام نور ندارید.تبلیغات را رها کنید.اصلا اینطور نیست.تیم نرم افزاری و لجستیک مرکز سنجش دانشگاه در ایران بی نظیر است.صبرکنید و مراحل آزمون را تماشا بفرمایید بعدا قضاوت کنید.سالهاست این آزمونها را برگزار می کند. اولین بارشان که نیست.زیرساخت فوقالعاده ای دارند.سایت هم هیچ اشکال فنی ندارد دوست من گویا ثبت نام کنندگان درست کار نمی کنند.شلوغی سایت را هم نباید ایراد تلقی کرد.سایت سنجش هم گاهی در زمان ترافیک مراجعه از این مشکلات مقطعی دارد.یکی از بهترین کارهای مرکز امسال همین قرارداد با دانشگاه برای برگزاری آزمون بود.امنیت آن عالی است و بسیار قابل اعتماد. منصف باشیم.

      1. از صبح نشستم تا الان که غروب هستش نتونستم ثبت نام کنم.چرا ما باید اشتباهات خود را نپذیریم.ثبت نام در سایت سنجش ۵ دقیقه طول نمیکشه

    1. سلام
      هزینه را پرداخت کرده ام و شماره پرونده ارسال شده و اطلاعات را در قسمت ثبت نام انجام داده م و قبل از تکمیل نهایی سیستم خارج گردید و هم اکنون که جهت رفع مشگل به قسمت تکمیل ثبت نام مراجعه میکنم اعلام می نماید عدم صحت اطلاعات حال چه باید بکنم .

  5. با سلام. من دانشجوی ترم آخر رشته حقوقم با ۵ واحد که مونده معرفی به استاد بگیرم میتونم برای آزمون وکالت ثبت نام کنم ممنون میشم اگه جواب بدید…

  6. شخصا برای چند نفر ثبت نام کردم حتی در یک مورد ایراد خاصی وجود نداشت! اتفاقا طراحی و سرعت سایت و پردازش اطلاعات بسیار عالی بود.مخصوصا در بارگذاری مدارک.دست واحد سنجش دانشگاه پیام نور درد نکند.

      1. آی خدا خیرت بده که حرف دل منو زدی
        مثل آزمون سردفتران باید افسوس بخوریم که چرا اصلاً شرکت کردیم
        من که حتی این هزینه ثبتنام هم راضی نیستم پرداخت کردم
        ۶ ساعت پشت سیستم نشستم آخرشم موفق به ثبتنام نشدم

  7. وقتی تو یه ثبت نام ساده مشکل دارند، وای به حال نحوه برگزاری آزمون! نمی‌دونم چه تعصب بیجایی هست که ثبت‌نام و برگزاری آزمون رو نمیدن به سازمان سنجش! وقتی شما تو زیرساخت ثبت نام مشکل دارید چرا اصرار دارید که میتونید آزمون برگزار کنید؟! تجربه آزمون‌های سابق ماده ١٨٧ هم که حاکی از غیراستاندارد بودن نحوه برگزاری آزمون است! احتمالا یه تراژدی شبیه آزمون سردفتری ۹۷ (یه آزمون چرنوبیلی) در راه هستش! باز یه شرکت خصوصی معتبر که قوه قضائیه صلاحیتش رو تأیید کرده… باقیشو خودتون حدس بزنید که سرانجام این آزمون چی میشه…
    با آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون.

  8. سلام خانم زنده دل ،‌ در خصوص میزان شرکت کنندگان به تفکیک هر استان در کانون وکلا هنوز خبری نشده….

    1. به یاری خدا یک هفته به آزمون مشخص خواهد شد. تا بنشینند و لیستها را بررسی کنند دو ماه طول می کشد.

  9. سلام
    به چه شکل اطلاعات ویرایش میشود ؟؟؟؟

    دوستان کسی اطلاع دارد؟؟؟

    درانتها تنها یه کد رهگیری می ده

    وضعیت ثبت نام خیلی خیلی ضعیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا