نشانی سایت ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را خواهند داشت

پایگاه خبری اختبار-با گذشت دو روز از آغاز مهلت ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به‌نظر می‌رسد همچنان برخی داوطلبان در تکمیل فرایند ثبت‌نام خود با مشکل روبرو هستند.

به گزارش اختبار، ثبت‌نام آزمون سال ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه از روز گذشته در سایت مرکز سنجش دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://sanjesh.pnu.ac.ir/ آغاز شده است اما آنطور که برخی داوطلبان اظهار می‌کنند مشکلاتی مانند بروز خطا در میانه ثبت‌نام یا عدم ارائه پرینت ثبت‌نام رخ داده است که به‌نظر می‌رسد ناشی از ضعف زیرساختی وب‌سایت مربوطه باشد.

برخی دیگر از داوطلبان هنوز در حال جستجو برای نشانی سایت ثبت‌نام هستند و ثبت‌نام آزمون در سایت دانشگاه پیام نور باعث سردرگمی آنها شده است.

در همین حال رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در استوری حساب اینستاگرام خود از داوطلبان خواست تا زمان حل مشکل شکیبا باشند.

او همچنین در پاسخ کامنت‌های داوطلبان در صفحه شخصی خود اعلام کرد که امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان در نیمه دوم آبان فراهم خواهد شد و کسانی که در فرایند ثبت‌نام خود با خطا یا اشکالی مواجه شده‌اند در فرصت بعدی می‌توانند این اطلاعات را ویرایش کنند.

باتوجه به اینکه به نظر می‌رسد مشکلات سامانه ثبت‌نام در حال برطرف شدن است و مهلت ثبت‌نام نیز تا ۸ آبان ادامه دارد، به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای آتی موکول کنند.

 

برای ورود به سامانه ثبت‌نام اینجا کلیک کنید

برای خواندن اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از ضوابط سهمیه ایثارگری در این آزمون اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۹۱ دیدگاه ها

  1. سلام… مگه مسئولین این ثبت نام کجا هستن که پیگر این وضعیت خرابی نمیشن تا کی شکیبا باشیم …

    1. تا همین ۵ دقیقه دوباره پیش سه نفر را ثبت نام کردم.هیچ مشکلی وجود ندارد.سرعت فوق العاده است.ظهرگاه کمی سرعت خرید کارت اعتباری البته کم بود که پیگیری کردم به درگاه بانک صادرات مربوط می شد و پیامک ارسال هویت را با تاخیر و دیر ارسال می کرد به دلیل ترافیک وحشتناک . اما بعد از آن ثبت نام به خوبی انجام می شود.حتی یک پیام خطا نداشتم در این سه ثبت نام جدید .دوستان باید کارها مثل نوشتن و بارگذاری عکس و…. که انجام شد دکمه مرحله بعدی را بزنند.هیچ منتظر نمانند.گویا در هر مرحله به بالای صفحه نگاه می کنند و آن خط آبی فریبشان می دهد.آن خط تنها یک نماد است.نشان پردازش نیست.نیاز به درنگ و هیچ پردازشی نیست.سرعت بی نظیر است.دستشان درد نکند.جناب مرتضی شما هم اختمالا اینترنتتان ایراد دارد یا بلد نیستید از منو ها استفاده کنید.هیچ مشکلی در مسیر ثبت نام نیست.افسوس که به شما دسترسی ندارم و گرنه ظرف کمتر از ۳ دقیقه ثبت نامتان می کردم تا ببینید که مشکلی مطلقا وجود ندارد. موفق باشید

  2. داوطلب آزمون چه گناهی کرده که باید چوب لجبازی های شما رو بخوره؟! و بشه موش آزمایشگاهی تا امثال شرکت‌های خصوصی و دانشگاه پیام‌نور با این سایت‌های یلخی با روح و روانشون بازی کنند؟! مخاطبان محترم سایت اختبار، واقعاً آرامش روحی و روانی داوطلب در زمان ثبت‌نام تا برگزاری و اعلام نتایج آزمون خیلی مهمه! اگه خدای نکرده داوطلبی به خاطر مسأله‌ای در نحوه برگزاری آزمون دچار استرس و تنش بشه واقعا هر چقدر هم که مطالعه کرده باشه، همون یک لحظه عدم تمرکز و استرس باعث میشه زحمات یک سالش به باد بره!

    1. سایت کمترین مشکلی ندارد که هیچ بسیار سریع تر و ساده تر از سایت سنجش هم عمل می کند.سه ثبت نام دیگر انجام دادم.عالی بود.عالی.

  3. سایت سازمان سنجش برای هر ترافیکی هر چند بالا آمادگی داره و اصلا برای همین مواقع طراحی شده! چون تنها کاری که براش تعریف شده و تخصص شو داره همین ثبت نام و برگزاری آزمون هست. بنابراین، چرا میخواید با روح و روان داوطلب از لحظه ثبت‌نام، برگزاری و اعلام نتایج آزمون بازی کنید؟! دقیقا مثل آزمون چرنوبیل سردفتری ١٣۹۷!!!

  4. الان برا همین آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری، ثبت نام تو سایت سنجش انجام شد یک مورد گزارش شد در مورد به وجود اومدن مشکل برا ثبت نام داوطلبان؟! آقای سعیدی عزیز یعنی همه این افراد که کامنت گذاشتن و براشون مشکل پیش اومده دارند دروغ میگند؟! و فقط شما راست میگید؟! برادر من خانه از پای بست ویرانه! ترافیک سایت سنجش برای ثبت نام میلیونی طراحی شده! بعد شما میگید سایت سنجش هم هنگ میکنه؟!

    1. اولا من کسی را به دروغگویی متهم نکردم. خودم روز دوم برای چند نفر ثبت نام کردم بسیار درست عمل می کرد. امروز یک نفر مراجعه کرد ثبت نامش کنم دیدم سایت از ترافیک بالا برخوردار است و کمی با تاخیر پاسخ می دهد.اینها طبیعی است. سایت سنجش از نظر لجستیک و سخت افزار ویژه این امور فراهم شده است و باید با همه متفاوت باشد اما اثبات شی نفی ماعدا نمی کند که دوست من.شما اصرار دارید که هرچه مقابل شماست را بد جلوه دهید.می گفتید شرکت خصوصی چرا آزمون ثبت را برگزار کرده و آزمونهای قبلی مشاوران را حالا امده اند داده اند به یک دانشگاه زیرمجموعه دولت. چه کنند؟اصلا گیریم دلشان نخواست بدهند به سنجش. به توافق نرسیدند.مشکل مالی داشتند.سنجش زمان مورد نظر اینها را نپذیرفت و گفت برنامه دارد، اینجا ارزان تر برگزار کرد و هزار نکته دیگر.شما می فرمایید چه باید کرد؟ مهم این است که مرکز برگزاری آزمون معتبر است.ترافیک بالاست حالا ممکن است یک گیری پیدا بشود. سیستم هم دیجیتال است و مقتضیات خودش را دارد. هزار مصیبت ممکن است باشد.چرا اینهمه فضاسازی می کنیم؟ چون خواب بودیم مرکز مشاوران مجوز قانونی گرفت؟ هر نظری را نگو برادر من.منطقی باش.

  5. سلام
    آقا چه وضعیتی شده این سایت پیام نور اصلا باز نمیشه هنگ کرده چطوری ثبت نام کنیم راهنمایی کنید تو رو خدا

  6. آقای سعیدی عزیز شما که میگی سایت دانشگاه پیام نور نامبر وان هستش و از سایت سازمان سنجش قوی‌تر و بهتر هستش و ازش دفاع می‌کنید، حالا تحویل بگیرید این اعتراض داوطلبان رو!

    1. دوست من غالب این اشکالات از خود ثبت نام کنندگان محترم است.به فضای نرم افزار یک نیم نگاهی بیاندازند ۷۰ درصدشان مشکلی نخواهند داشت.سریع وارد می شوند کارشان با ایراد مواجه می شود ترافیک هم که بالاست این است که سرگیجه می گیرند. سیستم مشکلی ندارد.کاربران باید درست وارد شوند.

  7. سلام وقت بخیر برای ثبت نام آزمون وکالت ۹۸ من هرچقدر وارد سایت سنجش پیام نور میشوم . نوشته هیچ گونه کارت فعالی وجود ندارد که بخواهم کارت انتخابی آزمون وکالت خرید کنم . لطفاً با توجه به نزدیک شدن به زمان اتمام ثبت نام این موضوع را پیگیری نمایید. و بنده را راهنمایی نمایید. با تشکر

  8. سلام برای شرکت در ازمون وکالت ۹۸ کارت پایان خدمت الزامی است یا خیر ؟ ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره پاسخ بده

  9. با سلام. ثبت نام من نا نمام مونده. قسمت تکمیل ثلت نام کدوم قسمته. هیچ گدام از دوستان نتونسته اند ثبت نام کنند؟ شماره ژرونده گرفته ام ولی ادامه کار معلوم نیست. لطفا درست راهنمائی کنید.

  10. سلام تورو خدا بگید آخر برا ثبت نام چه مدرکی نیاز هست؟ حتما باید دانشجوی ترم آخر بود یا دانشجوی ترم ۶ هم میتونه ثبت نام کنه؟

  11. سلام.من دیروز اومدم ثبت نام کنم .تمام مراحلشو طی کردم اما مرحله تایید مدارک.سیستم تایید نهایی رو نمیده.باید چکارکنم.ممنون از راهنماییتون

  12. پولی که بابت ثبت نام میبرید حرومه.آخه این چه وضعیه .دوروزه هرچه میخام اطلاعاتموویرایش کنم بازنمیشه.مث اینترنت دایل آپ یه نیم خط میاد همونجا میمونه.همه مرورگرای معروفو هم آزمایش کردم فرقی نداشت.اینکه باسایت سنجش قرارداد نبستین هم فک کنم بخاطره اینه که پیام نور بی در و پیکرتر از سنجش هست ومیخاین مث آزمون سردفتری همه رو خودتون انتخاب کنید.موفق نباشید انشاالله

    1. آقای محمد خان! من برای ۴ نفر ثبت نام کردم.هیچ این حرفها نبود.لابد درگاه اینترنتی که به آن متصل شده اید ایراد دارد. من یکی از لیسانسهایم را از دانشگاه پیام نور گرفته ام.عالی بود تازه آن موقع که تازه تاسیس بود و جوان چندساله.حالا که دیگر زیرساختهای نرم افزاری اش هم بی نظیر است.برای پاسخ به پرسشهایتان به این بخش مراجعه کنید.
      https://www.ekhtebar.ir/%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%d8%b3%d8%a4%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d9%88/
      ساعات ترافیک را هم در نظر بگیرید. استقبال از ثبت نام گویا بی سابقه باشد.ترافیک بالاست.سایت سنجش هم همینطور است.در ترافیک کم می آورد.شکیبا باشید و از عصبیت دوری کنید دوست من.ضمنا نه سنجش بی در و پیکر است نه دانشگاه پیام نور.

      1. کاملا موافقم اقای سعیدی والا منم خییییلی راحت و به سرعت ثبت نام کردم خیییلی.ضمنا اقای محمد الان زمان ویرایش نیس گقتن نیمه ابان
        پیام نورم بهترینه گواه بر مدعا و تواناییشم اعلام نمرات اینهمه درس و دانشجو در مثاطع مختلف تا دوروز بعد امتحانه خییییبی بسرعت و البته واقعا دقیق.لطفا با بغض صحبت نکنیم

        1. خانم صبای گرامی مرکز سنجش دانشگاه پیام نور ۷۰۰۰ ماده- آزمون برگزار می کند در سال.از مرکز تهران تا دور افتاده ترین نقطه ایران همزمان یک سئوال و مکانیزم را دارند و فوری هم نمره شان با امنیت اعلام می شود.به همین خاطر هم معدلشان معتبر است.حالا این آقای امیرحسام که اوضاع را خلاف استدلال هایش دیده فریاد برآورده است.ثبت نام کنندگان ناوارد عمل می کنند.تقصیر کیست؟ اندکی رعایت اخلاق هم بد نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا