پاسخ به پرسش های متقاضیان مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

پاسخ به پرسش های متقاضیان مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

منبع: سایت خدمات الکترونیک قضایی

۱-    پنج سال سابقه کار مرتبط باید در چه زمینه ای باشد؟

۲-    آیا صاحبان دفاتر خدماتی دیگر مثل ازدواج و طلاق یا پیشخوان دولت می توانند برای اخذ مجوز اقدام کنند؟

۳-    چه تعداد دفاتر در استان تهران فعالیت خواهند کرد؟

۴-    آیا موسسات حقوقی می توانند برای درخواست مجوز اقدام کنند؟

۵-    ثبت نام مجوز برای شهرستان ها چه زمانی انجام می شود؟

۶-    آیا افرادی که در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که به صورت آزمایشی فعالیت نموده اند مشغول به کار هستند می توانند برای اخذ مجوز ثبت نام کنند؟

۷-    آیا کارآموزی در دوره دانشجویی سابقه کار محسوب می شود؟

۸-    مدارک چه زمانی تحویل گرفته می شود؟

۹-    آیا متقاضی باید الویت دفاتر را مشخص کند؟

۱۰-بعد از صدور مجوز، افراد تا چه زمانی ملزم به بازگشایی این دفاتر هستند؟

۱۱- آیا کارمندان دولت در حال ثبت نام باید از محل خدمت خود استعفا داده باشند؟

۱۲-آیا تا زمان صدور مجوز می توان الویت منطقه ای را تغییر داد؟ 

۱۳- آیا آزمون برگزار خواهد شد؟

۱۴-آیا سابقه کار در دفاتر وکالت نیز باعث عدم واگذاری مجوز می گردد؟

 

خروج از نسخه موبایل