چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت‌های تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری

بخشنامه مورخ ۱۳۹۶/۳/۲۳ ریاست قوه قضائیه

«چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت‌های تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری»

بخشنامه به مراجع قضایی سراسر کشور

نظر به ضرورت هماهنگی­‌های لازم در چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت‌­های تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری، بدینوسیله مقرر می‌گردد، دادستان­‌های سراسر کشور مکلفند در رسیدگی به پرونده­‌های این مؤسسات هماهنگی لازم را با دادستان محترم کل کشور معمول دارند.

دادستان محترم کل کشور با هماهنگی رؤسای محترم کل دادگستری استان‌ها، مسئولیت اجرای این بخشنامه را عهده‌دار بوده و می بایستی گزارش موردی از اقدامات بعمل­‌آمده را به حوزه ریاست قوه­‌قضائیه ارسال نماید.

رئیس قوه قضائیه ـ صادق آملی لاریجانی

 

خروج از نسخه موبایل