کارت آزمون سردفتری ۱۴۰۳ منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- کارت آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش اختبار، کارت شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی قرار گرفت.

این آزمون صبح روز جمعه ۲ شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای دریافت کارت آزمون سردفتری ۱۴۰۳ کلیک کنید

برای اطلاع از چگونگی رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیک کنید

داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

شهرهای محل برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳

شهرهای که آزمون سردفتری ۱۴۰۳ در آنها برگزار می شود عبارتند از:

تبریز، ارومیه، اردبیل، اصفهان، کرج، ایلام، بوشهر، تهران، شهرکرد، بیرجند، مشهد، بجنورد، اهواز، زنجان، سمنان، زاهدان، شیراز، قزوین، قم، سنندج، کرمان، کرمانشاه، یاسوج‌، گرگان، رشت، خرم‌آباد، ساری،  اراک، بندرعباس‌، همدان  و یزد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا