کلید آزمون وکالت ۹۵ منتشر شد

کلید آزمون وکالت ۹۵ از سوی اسکودا اعلام شد

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون وکالت ۹۶ به این آدرس مراجعه کنید

دفترچه سوالات آزمون وکالت ۹۵ نوع A را از اینجا دانلود کنید

 

کلید آزمون وکالت 95

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹۶۴ دیدگاه ها

  1. سلام به همه ی عزیزان موفق و شکست خورده،من هم فکر میکردم سوالهای جزارو اسکودا مسخره جواب داده و میخواستم اعتراض کنم ولی انگار که ما داریم اشتباه میکنیم یکی به نام دانشجوی دکترای کیفری شهید بهشتی جواب تشریحی گذاشته که به نظرم کاملا قانع کننده میاد بد نیست شما هم بخونید،دهن منو که بست.??????

     

     

     

  2. سوال ۸۳جنایت خطای محض میباشد زیرانه قصد فعل نسبت به شخص مورد نظر را دارد و نه قصد نتیجه را و اشتباه در هدف است اعم از اینکه به قتل یاجرح منتهی شود اگر اشتباه در هویت بود و به جرح منتهی میشد به تبع قتل که عمدی بود جرحش هم عمدی میشد….سوال ۸۴دوپاسخ صحیح دارد ۱و۲هر دو مساعد به حال متهم هستند…..سوال ۹۰مبهم میباشداگر کسی دیگری را روی شخص ثالث بیاندازد به قصد قتل ثالث هر چند عمل کشنده نباشد قتل عمدی است ولی اگر عمل کشنده نباشد و قصدش قتل نباشد قتل شبه عمدی است اینجا مشخص نیست قصد فرد چیست پس اصل را بر عمدی بودن میگزاریم مگر خلافش ثابت بشه….سوال ۹۲ معاونت در سرقت است،عبارت با هماهنگی قبلی به معنای وحدت قصد بین معاون و مباشر است که یکی از ارکان معاونت در جرم محسوب میشود هر چند عمل معاون پس از عمل مباشر باشد و موجب تسهیل در وقوع جرم میشود چه بسا قرار دادن ماشین در اختیار سارق محرکی جهت وقوع سرقت است مگر اینکه هماهنگی طرفین را به معنی وحدت قصد ندانیم که همچین حالتی بسیار دور از ذهن است چون قرینه ای در این زمینه وجود ندارد….سوال ۹۵گزینه صحیح صرفا انتقال مال غیر است زیرا انتقال مال غیر خودش از مصادیق کلاهبرداری محسوب میشود و کلاهبرداری ارکان خاص خودش را دارد از جمله توسل به وسایل و عملیات متقلبانه که در این مورد اصلا مصداق پیدا نمیکند…..دوستان بنده این موارد را فکس کردم خواهشا اگه استدلالاتم بدون موضع گیری مورد قبول است نظر بدید.

  3. سلام لطفا بگید امکان قبولی هست با این درصد ها با ظرفیت ۴۰ نفر؟

    مدنی ۷۰

    آدم ۶۰

    تجارت 62

    اصول ۲۰

    آدک ۷۰

    جزا ۵۵

    لطفا جواب بدید ممنون

  4. دوستان سلام من به کلید و جوابها کاری ندارم ولی در برخی پیام ها مطالبی دیدم که دور از شان این جمعه برخی درصدد تحمیل نظر خود به شکل کلی و بدون استدلال علمی و از همه بدتر تضعیف روحیه بقیه هستند هدفشان از این کار را نمیدانم و حتی احتمالاتی نیز داده ام خطاب به آنها فقط میتونم بگم شاید برای شما اینجا مکانی برای مسخره بازی و فخرفروشی ظاهری تان  باشه ولی کسانی هم هستند که در حال حاضر اینجا تمام دلخوشی و مکانی برای تبادل نظر علمی و منطقیشان است پس لطفا شان این مکان را رعایت کنید و بدانید دنیا دار مکافات است… و امیدوارم فقط افرادی که به ظاهر از نظر علمی برتر هستند پذیرفته نشوند و کسانی پذیرفته شوند که در کنار برتری علمی برتری منش و معرفت نیز داشته باشند حتی چه بسا بشود ضعف علمی را جبران کرد ولی ضعف حس انسانی وهمدلی که لازمه وکالت است چیزی نیست که به راحتی جبران شود دوستان به تضعیف روحیه ها توجه نکنید اگر واقعا حس می کنید سوالی با استدلال دقیق مشکل دارد اعتراض خود را فکس کنید چه بسا اسکودا برای خراب کردن جو اینجا هم نفوذی دارد!!!!!

     

                                                                                                            خانم یا آقای ناشناس

                                                                                                                 ایران

    1. به شما تبریک مى گم بابت اخلاق بى نظیرتون و تشکر مى کنم بابت حضور خیرخواهانه اى که دارید ، با فرمایشات شما کاملا موافق هستم رفتار بعضى از دوستان در شأن یک داوطلب آزمون وکالت هم نیست حتى ، چه برسد به یک وکیل.

  5. چنــــــــــــــــــــد نکته بسیار مهـــــــم، امیدوارم نظرم رو مسولان سایت سانسور نکن:
    ۱- اگر اساتید موسسات در این آزمون شرکت می کردند، با سوادترین آنها دروس جزا و اصول رو بیشتر از ۷۵ نمیتونستنن جواب بدن، و این خود سر آغاز فاجعه است، چون هم سوالات به شدت اختلافی و دو گزینه ای بود و هم سواد برخی پر مدعا به چالش کشیده می شد! 
    ۲- سوال ۱۰ مدنی، ۴۱ و ۴۲ تجارت، ۶۲ و ۶۴ و ۶۵ اصول، سوال ۸۳ جزا و سوال ۱۱۴ کیفری جوابها نا امید کننده بود، دوستانی که مثل من اعتراض دارن حتما اعتراض خودشون رو به این سوالات فکس کنن.
    ۳- بدون شک تا الان تمام پاسخ نامه ها تصحیح و نفرات مشخص شده اند، ولی باز هم من به شخصه از مراجع قانونی و " فرا قانونی" نسبت به سوالات اختلافی و نحوه رسیدگی اسکودا به اعتراضات اقدام میکنم، هر چند مطمعنم به هیچ اعتراضی رسیدگی نمیشه! چون اعتراض دراین  مملکت امری تصنعی و بی ضمانت اجراست! ولی خطاب به اسکودا عرض میکنم، تا هر جا که توان داشته باشه اعتراضم رو به گوش هر رسانه یا گوش شنوایی که ارزش شنیدن داشته باشه رو میرسونم، بهتون قول میدم ، در اخر معدل من نزدیک ۱۲ ( دقیق ۱۱:۹۶) شده ، برای مرکز ! احتمال قبولی هست ؟ سپااااااس … 
    رند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار … "حافظ بزرگ" 
     

    1. احسنت به شما

      دوستان همه در مورد سوالات چالشی اعتراض خودتون فکس کنید قطعا نتیجه خواهد داشت امروز با یکی از دوستان کانون صحبت کردم حسب ظاهر در صورتی تعداد اعتراض ها بالا و استدلال ها مشابه باشه قطعا موثر خواهد بود احتمال قبولی هست رند عالم سوز

       

       

       

       

       

  6. سلام دوستان درصدام. اینه به نظرتون احتمال قبولی در البرز دارم:

    مدنی:۴۱.۶۶

    آ د م:۵۸.۳۳

    تجارت:۸۸.۳۳

    فقه:۲۸.۳۳

    جزا:۶۳.۳۳

    آدک:۹۳.۹۹

    معدل:۱۲.۵۸

  7. کف معدل امسال از آن چیزی که فکر میکنید پایینتر می باشد ولی استان های البرز و قزوین رقابت بسیار شدیده

  8. سلام بچه ها معدل من با جواب موسسه ها ۱۱/۳۷ ،بود الان شده۱۰/۳۸ کانون کرمان امکان قبولیم هست خواهش میکنم راهنمای کنید  من از جواب سه تا از سوالای جزا شگفت زده شدم اخه مگه میشه 

    1. سلام خانم رویا.. من تو پاسخ پیام قبلیتون نوشتم معدلم توی همین حدوده و باید امیدوار بود.. دقیقا الان هم همینطوره با این تفاوت که با این معدل باید به فکر سال دیگه باشیم.. موفق باشید

  9. عُرفن هماهنگی بین سارق و شخص ب تسهیل و نوعی معاونت در سرقت می باشد حتی اگر منظور طراح چیز دیگری می بود . سوال با ابهام بسیار زیاد طرح شده . مبرهن است که برای داوطلبین ، سوال باید بدون ابهام و روشن طرح گردد نه با برداشت های متعدد و گوناگون. دوستان مراتب اعتراض خودتون رو حتی برای یک سوال به گوش اسکودا برسونید و غفلت نکنید. این سوال ، سوال مردود و مشکوکی ست. باید تاثیر مثبت داشته باشد وگرنه عدالت رعایت نشده. توجه داشته باشید که اگر نتوانید از حقوق خودتون ولو یک سوال دفاع کنید همین حالا قید این شغل را بزنید. چون به طریق اولی باید صلاحیت دفاع و اعتراض از حقوق افراد را داشته باشید. با احترام

  10. دوستان به تضعیف روحیه ها توجه نکنید اگه واقعا واقعا با استدلال حس می کنید سوالی مشکل داره فکس بزنید شما هم مدافع حقوق خودتون باشید….

  11. با عرض سلام

    دوستانی که قبلا معدل گرفتن توسط موسسها لطف میکنید بگید الان معدلاتون اومده پایین یا نه؟

    اخه دوستی میگفت سوالات جزا کف معدلای قبولی کانونها رو میاره پایین مث برخی استانها ۱۰قبولی

     

  12. سلام و عرض ادب

    چند روز پیش مطلبی با مضمونی در مورد تعداد سوالات اختلافی مورد بحث در اسکودا قرار  دادم.خبر مذکور از یکی از کارمندان اداری همانجا بود.در مورد جزا به اتفاق تمام موسسات چواب یکسانی داده بودند که البته حداقل در سه مورد با پاسخنامه اسکودا مغایرت داشت.

    توجه داشته باشد که اختلاف بر سر اشتباه بودن نحوه طراحی سوالات در اسکودا بوده است نه گزینه صحیح.

    کسانیکه می فرمایند مطالعه کنید؛ بنده یا نظایر من که دانشجوی دکتری حقوق جزا هستیم و در این مدت هم سه سوال مذکور را با اساتید بنام مطرح کردیم بطوریکه به اتفاق بر اشتباه بودن سوالات تاکید داشتند.

    اگر سوالات جنبه هوشی داشته اند نه اطلاعات علمی فردی نظیر بنده که عضو بنیاد نخبگان هستم و اساتید من که حتی یک از آنان از قضات باسابقه دیوان است نیز می توانیم با چنین قاطعیتی بر اشتباه بودن حداقل ۳ سوال درس جزا تاکید کنیم؟

    اسکودا ظرف ۲ روز گذشته با اجماع باین نظر رسید که پاسخنامه را طبق نظر طراحان اعلام کند.اگر اسکودا می خواست نرمش نجام دهد می بایست در مورد ۱۲ سوال از ۱۲۰ سوال ازمون ۹۵ نظر قطعی و مبتنی بر استدلال خود را اعلام میکرد اما در اخرین جلسه ۲ روز گذشته تصمیم بر ان شد که گفته شد.

  13. با سلام

    به نظر من ایرادات ذیل به پاسخنامه ی اعلامی وارد است: 

    نخست: در سوال ۷۱ به وضوح شاهد دو گزینه ی صحیح می باشیم؛ به گونه ای که علاوه بر گزینه ی ۲ گزینه ی ۱ نیز می تواند پاسخ صحیح باشد. زیرا هرگاه معامله ای که تاریخ وقوعش معلوم است صحیح باشد آنگاه معامله ای که تاریخ وقوعش نامعلوم است باطل خواهد بود.

    دوم: در سوال ۷۹ به نظر می رسد پاسخ صحیح گزینه ی ۴ باشد. لازم به ذکر است در پاسخنامه ای که توسط موسسات مختلف منتشر گردیده است همگی آنان به نحو اجماع گزینه ی ۴ را صحیح اعلام نموده اند. زیرا در این سوال بنا بر اصل عدم باید قایل بر آن شد که زمان قید تعهد نبوده است و در نتیجه متعهد له می تواند هم الزام متعهد به انجام تعهد را بخواهد و هم خسارت بگیرد.

    سوم: در سوال ۹۵ به نظر می رسد پاسخ صحیح گزینه ی ۲ باشد؛ زیرا انتقال مال غیر در حکم کلاهبرداری می باشد و مرتکب این جرم فقط به مجازات جرم انتقال مال غیر که همان مجازات جرم کلاهبرداری است محکوم می شود و نه به مجازات جرایم انتقال مال غیر و کلاهبرداری. در این جا نیز کلیه ی موسسات گزینه ی ۲ را صحیح اعلام نموده اند.

    چهارم: در سوال ۱۰۰ به نظر می رسد پاسخ صحیح گزینه ی ۲ باشد؛ زیرا در این سوال با تعدد مادی جرم مواجه هستیم به گونه ای که با امضای دفتر اسناد رسمی، جرم جعل به وقوع پیوسته است و با دریافت ثمن معامله، جرم کلاهبرداری. در مورد این سوال نیز اجماع کلیه ی موسسات بر گزینه ی ۲ می باشد.  

    1. در مورد سوال ۷۱ باید از اطلاعات مدنی استفاده کنید . ممکن است معامله معلوم التاریخ را شخصی منعقد کند که اهلیت برای انعقاد ندارد. به عبارتی هماطور که اثبات شی نفی ما ادا نمی کند نفی شی اثبات ما ادا نمی کند. امید وارم منظور رو رسونده باشم. هادی اقای عزیز

  14. با سلام و ادب و احترام

    کلید سوالات در مورد جزا به خصوص سوالات۸۳.۹۰.۹۲.۹۳.۹۷.۱۰۰ که سوال۸۳و۹۲و۱۰۰ اشتباه فاحش میباشد ضمنا سوال ۴۱و۴۲ هم دو گزینه صحیح میباشدهمینطورسوال ۲۶ و برخی سوالات اصول.امیدواریم که ریس محترم اسکودا برای داوطلبان عزیز تلاش کنند و نگذارنند حقشان بیش از این ضایع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا