آشنایی با سامانه «گزارش تغییرات ناگهانی قوانین»

پایگاه خبری اختبار- سامانه «گزارش تغییرات ناگهانی قوانین» برای حمایت از فعالان اقتصادی و در اجرای مواد ۲۴ و ۳۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار ایجاد شده است.

به گزارش اختبار، سامانه گزارش تغییرات ناگهانی قوانین در آدرس www.۲۴۳۰.ir ایجاد شده است.

در صفحه اول این سایت درج شده است:

براساس مواد ۲۴ و ۳۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ادارات حق ندارند با تغییر ناگهانی مقررات و رویه‌های اداری فعالان اقتصادی را غافلگیر کنند. اگر تغییری ناگهانی در مقررات مشاهده کردید که به کسب و کار شما ضرر می‌زند، لطفا موضوع را به ما اطلاع دهید تا مانع قانون‌شکنی شویم و امنیت و آرامش را به اقتصاد ایران بازگردانیم.

بر اساس ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، دولت و دستگاه‌های اجرایی مکلفند به منظور شفاف سازی سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی و ایجاد ثبات و امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری، هرگونه تغییر سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجراء، از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برسانند.

همچنین بر اساس ماده ۳۰ این قانون، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است با همکاری معاونت ذیربط رئیس جمهور از لازم الاجراء شدن این قانون، با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به اصلاح و ارتقای «پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات مرتبط با محیط کسب وکار» اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا