شکایت برخی متقاضیان ثبت نام در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۳ از مواجه شدن با خطای عدم تطابق تاریخ تولد و شماره ملی

پایگاه خبری اختبار- تعدادی از متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در تماس با پایگاه خبری اختبار از بروز اشکال در روند ثبت نام از طریق سامانه سازمان سنجش خبر دادند.

به گزارش اختبار، این داوطلبان گفته اند که در جریان ثبت نام با خطایی مبنی بر عدم تطابق تاریخ تولد و کد ملی شان از سوی سیستم ثبت نام مواجه می شوند.

پایان مهلت اولیه ثبت نام در ساعت ۲۴ پنج شنبه ۱۸ مهر و عدم پاسخگویی قسمت پشتیبانی سازمان سنجش، موجب اضطراب این دسته از داوطلبان شده بود که خوشبختانه با تمدید مهلت ثبت نام، فرصت برای رفع اشکال در مسیر ثبت نام این دسته از متقاضیان ایجاد شده است.

لازم به ذکر است که سامانه در اجرای فرایندهای خودکار، برخی اطلاعات را از سامانه‌های دیگر فراخوان و استفاده می‌کنند، از جمله اطلاعات هویتی احتمالا از سامانه های مربوط به سازمان ثبت احوال فراخوان می شوند و ممکن است این اختلال به دلیل اشکال در ارتباط با این سامانه ها رخ داده باشد.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام. برای منم همچین مشکلی پیش اومد و فکر کردم به حداقل سن ثبت نام نرسیدم و بستمش هرچند شماره سریالشم خریده بودم؛ خواهشا بهشون بگید تمدید کنن اگه شما بگید بهتر قبول می کنن تا ما، حداقل یکی دو روز تمدید بشه

    1. من مدارک و پروفایلم تکمیل کردم و ۱۰۰ درصد کامل نوشته ولی تایید میزنم بازم تو همون صفحه

  2. لطفاً مشکل ثبت احوال روحل کنید تابتونیم ثبت‌نام کنید وگرنه هرچی خوندیم به فنامیره‌.۳روزهست استرس ثبت نام کُل وجودموگرفته.

  3. باسلام وعرض ادب
    لطف کنید مشکل ثبت‌احوال روحل کنیدتامابتونیم ثبت‌نام کنیم
    ۳روزهست هرچی تلاش میکنم خطای ثبت احوال میده.لطفاً بررسی کنیدکه مابتونیم ثبت‌نام کنیم.

    1. من پروفایل و اطلاعات خواسته شده و مدارک بلرگذاری کردم و زده ۱۰۰ درصد کامل ولی تایید میزنم بلز تو همون صفحه مانده

  4. سلام
    من بابت این مشکل با سازمان سنجش تماس گرفتم. کارمند سازمان سنجش میگفت این یک مشکل فراگیر نیست و مقصر خودت بودی که دیر اقدام کردی! بعدش هم کلی بخاطر دقایقی که مثلا داشت راهنمایی میکرد منت گذاشت! بهش گفتم بزرگوار با بچه که صحبت نمیکنید. خودم میدونم نزدیک پایان مهلت اقدام کردم و بارها اینگونه ثبت نام ها رو انجام دادم بدون هیچ مشکلی و در اینترنت مشاهده کردم که تعدادی از افراد به این مسئله دچارن. حالا اگر کاری از دستتون برمیاد انجام بدید وگرنه شماتت من به اضافه یه چند تا حرف بیشتر که اسمش راهنمایی نیست.
    نهایتا از طریق یک شماره دیگر شماره مرکز ثبت نام رو پیدا کردم و گفت که سامانه ثبت احوال به اختلال خورده و تا جمعه شب تمدید میشه.

  5. سلام
    دیشب خطای قطع بودن سامانه ثبت احوال می داد . الان خطای عدم تطابق میده این چه وضعیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا