تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت ۱۴۰۳ برای دومین بار تمدید شد.

به گزارش اختبار معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد:

به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی مقرر برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مقرر گردید فرصتی ایجاد شود تا بتوانند تا ۲۰ آبان ماه با مراجعه به نشانی الکترونیکی sjg.eadl.ir مندرج در اطلاعیه سایت رسمی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط لازم برای ثبت‌نام به همراه مدارک مورد نیاز را در آگهی ثبت‌نام آزمون قضاوت ۱۴۰۳ بخوانید

ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های قضاوت در سال‌های اخیر توسط سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی به عمل می‌آمد اما امسال قوه قضاییه‌ای از داوطلبان خواست در سامانه طراحی شده توسط این قوه (sjg.eadl.ir) ثبت‌نام خود را انجام دهند.

متاسفانه این سایت از ابتدا با مشکلاتی روبرو بود تا جایی که مهلت ثبت‌نام که قبلا اعلام شده بود تمدید نخواهد شد، تا شش آبان تمدید شد.

علی‌رغم این تمدید، همچنان بعضی داوطلبان از شرایط سایت گلایه داشتند که این گلایه‌ها تا آخرین ساعات شب گذشته نیز ادامه داشت.

گفتنی‌ست زمان دقیق برگزاری آزمون قضاوت سال جاری مشخص نیست و صرفا اعلام شده که « آزمون برای تمامی داوطلبان، اعم از دانشگاهی و حوزوی در آبان ماه آغاز می‌گردد و اطلاعات مربوط به زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.»

یشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا