انتشار کارت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

پایگاه خبری اختبار- فرایند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰درصد و باﻻتر آغاز شد.

به گزارش اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بدینوسله به اطﻼع می رساند، آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود، لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفاﯾﻞ کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به چاپ آن اقدام نماﯾند.

گفتنی است، پیش از این مهلت ثبت‌نام در این آزمون که ۳۱ فروردین‌ماه به اتمام رسیده بود که با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی، تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به درﯾافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، با مراجعه به سامانه نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نماﯾند.

در صورت هرگونه مغایرت در اطﻼﻋات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون با ورود به پروفاﯾﻞ کاربری در باجه های رفع نقص آنلاین نسبت به اصلاح اﯾن اطﻼﻋات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

همچنین درصورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکاﻻتی از جمله، واضح نبودن عکس، درج ﻋکسی به جز عکس داوطلب و … باشد، ﺿروری است در روز چهارشنبه ۱۶ خرداد از ساﻋت ۹:۰۰ صبح لغایت ۱۳:۰۰ ظهر با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه ﻋکس۴×۳ (در صورت ایراد در عکس کارت) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص، مطابق آدرس اعلامی در سامانه مرکز آزمون مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا