تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند گزینه عجله دارم را برگردانند

پایگاه خبری اختبار- معاونت حقوقی ریاست جمهوری در جلسه‌ای اعلام کرده که گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست.

به گزارش اختبار، بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گران‌فروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله دارم» که در نهم خردادماه به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار کشور، «سید امیر سیاح» رسیده است، نشان می‌دهد گزینه عجله دارم مصداق گرانفروشی نیست و پلتفرم‌ها می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی در اسفندماه گذشته، گزینه عجله دارم را مصداق گران‌فروشی اعلام کرد و پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.

در این صورتجلسه آمده است: بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، گزینه «عجله دارم» در سکوهای اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکوها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمت‌گذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور ارائه کنند.

تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند گزینه عجله دارم را برگردانند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه گزینه((عجله دارم)) مصداق گرانفروشی هست یا نیست((بحث انحرافی است))
    مسئله این است که اگر مجددا گزینه عجله دارم برگرده، راننده ها سفرهای بدون عجله با قیمت پایین تر را قبول نمیکنند، و عملا افزایش قیمت غیر قانونی و پنهان شکل می گیرد که تضییع کننده حقوق مصرف کننده کنندگان است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا